10 دلیل برای سفر به روسیه

روسیه کشوری است که بسیاری از گردشگران، آرزوی دیدنش را دارند و برای سفر به روسیه برنامه ریزی می کنند. البته خیلی ها هم برای سفر به روسیه کمی تردید دارند و انگیزه کافی برای دیدار از روسیه را ندارند. 10 دلیل برای سفر به روسیه ، که همه گردشگران تور روسیه می دانند.

10- سفر به روسیه: تاریخ مذهبی

سفر به روسیه: تاریخ مذهبی

کلیساهای ارتودکس روسیه در همه شهرهای این کشور وجود دارند. کلیساهای کوچک و بزرگی که بخشی از تاریخ مذهبی روسیه را تشکیل می دهند توانسته اند توریست های زیادی را برای بازدید به روسیه جلب کنند. کلیسای جامع کازان در سن پترزبورگ و کلیسای جامعه سنت باستیل در مسکو با معماری باور نکردنی مقصد اصلی تورهای بین المللی هستند! تنها در مسکو 790 صومعه و کلیسای کوچک و بزرگ وجود دارد که به طرز حیرت آوری زیبا هستند.

9- سفر به روسیه : تاریخ ادبیات

سفر به روسیه : تاریخ ادبیات

تولستوی، داستایوسکی، آلکساندر پوشکین، آنتوان چخوف ، ناباکوف، بلگوکوف، گوگول و بسیاری از نویسندگان بزرگ در روسیه زندگی می کردند! محل زندگی این نام آوران تاریخ ادبی، اغلب به صورت موزه و محل هایی برای بازدید گردشگران در آمده است.

8- سفر به روسیه : تاریخ هنر

سفر به روسیه : تاریخ هنر

تقریبا در همه شهرهای روسیه یک موزه هنری را می توان دید. البته بزرگترین موزه هنری دنیا، موزه آرمیتاژ نیز در سنت پترزبورگ واقع شده که به تنهایی ارزش سفر به روسیه را دارد. این موزه بی نظیر با گردآوری اشیایی از تمدن های مختلف، از جمله ایران برای گردشگران ایرانی بسیار دیدنی است! بخش های از موزه آرمیتاژ به صورت روزانه برای گردشگران به نمایش در می آید که بسیار چذاب است.

7- سفر به روسیه : تاریخ تزار و کمونیست

سفر به روسیه : تاریخ تزار و کمونیست

کاخ کاترین بزرگ و قصر تابستانی تزارها، آرامگاه لنین از دوران کمونیستی، مقر قدیم KGB! و معماری های دوران شوروی سابق را در بسیاری از شهرهای کوچکتر روسیه می توانید ببینید.

6- سفر به روسیه : غذاها و نوشیدنی ها

سفر به روسیه : غذاها و نوشیدنی ها

حداقل برای یکبار در عمر خود باید طعم غذاهای سنتی روسی را بچشید. تجربه مزه های متفاوت را در غذاهای روسی برای همیشه به یاد خواهید داشت.

5- سفر به روسیه : مترو روسیه

سفر به روسیه : مترو روسیه

مترو روسیه یکی از شگفت انگیزترین متروهای دنیا است که برای حمل و نقل عمومی استفاده می شود! سوار شدن بر قطارهای روسی یکی از تجربیات به یادماندنی در دیدار از روسیه است.

4- سفر به روسیه : مردم

سفر به روسیه : مردم

مردم روسیه خونگرم و مهمان نواز هستند و همیشه از گردشگران با لبخند استقبال می کنند. لباس های رنگارنگ و پر زرق و برق زنان روسی در دهکده های گردشگری بسیار زیبا و جذاب است.

3- سفر به روسیه : طبیعت

سفر به روسیه : طبیعت

صنعت گردشگری روسیه مرهون طبیعت بکر و دست نخورده این کشور است. کوه های قفقاز و دریاچه بالکان دارای مناظر طبیعی و حفاظت شده زیادی هستند که گونه های نادر جانوری و گیاهی را در خود جای داده اند. روسیه کشوری است که عاشقان طبیعت را مجذوب خود می کند.

2- سفر به روسیه : هنرمندان روسی

 

رقصنده های باله روسی در جهان شهرت دارند، تئاترهای باشکوه، موسیقی های کلاسیک، آهنگسازان برجسته روسی، نوازندگان شگفت انگیز روس، همگی بخشی از تفریحات و سرگرمی های هنری در روسیه هستند که باید از نزدیک ببینید.

1-سفر به روسیه : آب و هوای زمستانی

سفر به روسیه : آب و هوای زمستانی

روسیه کشوری سردسیر است و همیشه باید منتظر بارش برف بود. اگر قصد دیدار از روسیه را دارید حتما لباس های گرم به همراه داشته باشید! اغلب روزهای سال، هوایی سرد منتظر شماست. لباس های گرم را آماده کنید و با ما به روسیه سفر کنید.

اگر تاکنون به روسیه سفر کرده اید، می توانید خاطرات سفر به روسیه را با دوستان خود به اشتراک بگذارد.

منبع: tripsavvy

امتیاز دهید
سفر به روسیه : مترو روسیه

دیگر مطالب از وبلاگ گردشگران

پس از بررسی توسط کارشناس در کوتاهترین زمان با شما تماس گرفته می شود و تمامی مراحل و مشاوره و رزرو با شما هماهنگ  می شود .