رزرو هتل و واچر برای سفارت

در ابتدا برای اینکه بخواهید به کشورهای حوزه شینگن و کشور های اروپایی ,آمریکا و انگلیس و از این دسته کشورها سفرکنید نیاز به گرفتن اجازه ی ورود به آن کشور و در واقع همان ویزا را دارید. برای گرفتن ویزا باید از سفارت آن کشور در ایران وقت بگیرید. پس از گرفتن وقت سفارت چک لیستی از مدارک مورد نیاز به شما داده میشود که باید آن ها را در زمان مراجعه به سفارت ارائه دهید . یکی از این مدارک واچر رزرو هتل میباشد که برنامه ی سفر و هدف سفر شما را برای سفارت مشخص میکند. برای آن دسته از مسافرینی که دعوت نامه داشته باشند رزرو هتل نیاز نمیباشد.

رزرو  قطعی هتل  ( با پرداخت کامل هزینه هتل  )

بهترین روش و امن ترین روشی که میتوانید به سفارت مراجعه کنید این است که رزرو هتل خود را قطعی کنید و هزینه هتل را پرداخت کنید و در هر صورت که ویزا صادر نشد و یا تصمیم به تعویق ویا لغو سفر خود گرفتید با پرداخت هزینه ی کنسلی طبق قوانین هتل رزرو خود را کنسل کنید و باقیمانده پول خود را دریافت کنید . کارشناسان گردشگران میتوانند شما را رزرو قطعی هتل با ووچر رسمی را به شما ارائه دهند و با انتخاب هتل مناسب   هزینه ی کمتری بابت کنسلی پرداخت نمایید  و در صورتی که ویزای شما صادر شد به خیال راحت در هتل انتخابی خود و  تاریخ مورد نظر اقامت داشته باشید . 

 

رزرو  موقت هتل  (بدون پرداخت هزینه هتل *** فقط هتل های که free cancellation باشند   )

از آن جا که امکان دارد مسافر به هر دلیلی ویزا نشود یا اصلا  به دلایل شخصی مسافر سفر خود را کنسل کند تصمیم میگیرد که کل هزینه هتل را پرداخت نکند. مسافر با پرداخت مبلغی جزئی در هتل مدنظر اتاق رزرو میکند .حال اگر مسافر ویزا شد از آن هتل استفاده میکند  و رزرو خود را قطعی میکند .مسافر 2 راه برای پرداخت هزینه دارد: یکی اینکه از همین جا هزینه هتل را پرداخت میکند و یا گاهی برخی مسافران به دلخواه خود هزینه هتل را در زمان ورود به هتل  به صورت نقدی پرداخت میکنند.

·       توجه داشته باشید که گاها دیده شده در فصول شلوغ سفر( high season )هتل با داشتن مشتری جدیدی که پول را همان موقع کامل پرداخت میکند ,رزرو های غیر قطعی که پولی بابت آن ها پرداخت نشده باطل کرده است .

چگونه برای سفارت از سایت بوکینگ  booking.com  هتل رزرو کنیم؟

برای اینکه هتل مورد نظر خود را رزرو کنید کافی است اسم هتل مورد نظر و یا لینک آن هتل  را در سایت booking  برای ما ارسال کنید.توجه داشته باشید که برای رزرو های  فقط هتل هایی که در سایت booking  بدون جریمه قابل کنسلی باشند ( free cancelation)  قابل رزرو است.

در صورت ثبت سفارش همکاران ما  در آژانس گردشگران با کادری مجرب موارد را بررسی میکنند  و امکان رزرو هتل را به شما تایید میدهند . سپس وجه مورد نظر را واریز میکنید و همکاران وارد پروسه رزرو میشوند و در نهایت اطلاعات رزرو برای شما اس ام اس یا ایمیل میشود.

  • برای پیگیری رزرو خود میتوانید کد رزرو خود را در سایت booking  بررسی کنید .
  • مسافر بایسیتی هر هتلی را که انتخاب میکند حتما قوانین و مقررات مربوط به همان هتل را در سایت booking مطالعه نماید .
 

 اطلاعات مورد نیاز برای ثبت سفارش:

1.نام مقصد و نام هتل

  1. تاریخ سفر(اگر بلیط گرفته اید لطفا عکس بلیط را هم ارسال کنید)

3.نوع اتاق و تعداد مسافران

  1. تاریخ وقت سفارت
  2. شماره تماس مسافر
  3. ایمیل مسافر

مدارک مورد نیاز برای رزرو :

عکس پاسپورت مسافرین

  • در صورتی که مسافر اطلاعات را از جمله تاریخ ورود و خروج یا دیگر موارد را صحیح ارسال نکند مسئولیت آن به عهده مسافر است و رزرو جدید باید گرفته شود و مسافر هزینه را مجدد پرداخت کند.

نکات مهم در رزرو هتل برای سفارت چیست؟

1.بهتر است نزدیک به زمان وقت سفارت خود هتل را رزرو کنید.

2.هتلی که انتخاب میکنید باید اسم و لینک آن در اینترنت موجود باشد.

3.اگر میخواهید از چند شهر وکشور دیدن کنید باید در تمام مقاصد هتل بگیرید و تاریخ ورود و خروج هر کدام جداگانه و واضح و شفاف ذکر کنید به عبارتی تمامی اطلاعات برنامه ی سفر شما برای سفارت باید مشخص شده باشد.

4.مدارک شما باید گواه بر تمکن مالی شما باشد پس هتل های خود را فقط 4 یا 5 ستاره بگیرید.

5.هتل خود را حتما در مراکز شهر انتخاب کنید.

6.حتما نسخه پرینت شده ی رزرو هتل خود را برای ارائه به سفارت آماده کنید.

  • از آن جایی که هر سفارت امکان دارد شرایط و قوانین خاصی برای واچر ها در نظر گرفته باشد حتما قبل از رزرو ,شرایط واچر را از سفارت کشور مورد نظر سوال بفرمایید( مثلا آیا واچر نیاز به مهر آژانس هواپیمایی دارد یا خیر؟)

هزینه رزرو هتل به چه صورت است؟

هزینه رزرو های قطعی بر اساس ستاره ی هتل ,مدت زمان اقامت و  مقصد مورد نظر متفاوت است.

هزینه رزرو های غیر قطعی booking  بابت ارائه این سرویس و خدمات گرفته میشود و بابت هر رزرو بسته به مقصد بین 700.000 تومان تا 1.500.000  تومان  می باشد.

 

4.6/5 - (5 امتیاز)
سفرهای خوب از اینجا آغاز می شود . . .

پس از بررسی توسط کارشناس در کوتاهترین زمان با شما تماس گرفته می شود و تمامی مراحل و مشاوره و رزرو با شما هماهنگ  می شود .