نشانی جدید :
شیراز –  حد فاصل چهار راه چنچنه و فلکه گاز پلاک 20 – گردشگران شهر راز
 

درباره گردشگران

صاحب امتیاز و نماد : دکتر محمد یزدان پناه

 

موضوع فعالیت سایت:

اطلاع رسانی و فروش پکیج تورهای داخلی و خارجی

انجام اقدامات ویزای کشور های مختلف

 

درباره گردشگران

گردشگران یک تیم جوان ، متعهد ، متخصص و جویای دانش گردشگری ، مدیریت و ای تی روز دنیا هستیم و تمام توان خود را صرف ارائه خدمت به مشتریان ارزشمندمان می نماییم تا در رقابت با دیگر رقبا نقش خود را به عنوان یک شرکت مشتری محور و مشتری مدار به نحو احسنت ادا کنیم به گونه‌ای که مشتریان مشعوف ما مبلغان حقیقی ما باشند و تیم ارزشمند ما نیز  از محاسن مادی و معنوی این صنعت دوست‌داشتنی بهره‌مند شوند .

مسئولیت پذیری

مسئولیت پذیری سر لوحه کارهای هرروز ماست. شروع ساعت کاری ما مشخص ولی اتمام آن زمان اتمام کار مشتری است.

رشد

ما در گردشگران به دنبال آرامش هستیم. آرامش خودمان وآرامش مشتری. ما باور داریم پیش نیاز آرامش، شادی و پیش نیاز شادی رشد است.

اعتقاد به رهبر نه مدیر

ما در تمام چارت سازمانی گردشگران باور داریم که به جای مدیریت بر مغزها، می بایست بر دلها مدیریت کرد.

نظم

ما باور داریم که یا باید منظم باشیم یا باید خود را بازنده بنامیم.

تمرکز فعالیت تیمی

ما باور داریم هیچ اتفاق مثبتی در جهان نمی افتد مگر با کنار هم قرار گرفتن افراد کوشا، عاشق و فعال

خلاقیت

ما باور داریم در بازار رقابتی کنونی، فقط افراد و برندهای خلاق زنده خواهند ماند. احترام به ذهن خلاق در گردشگران، احترام ویژه و تعریف شده ای است.

دانش محور بودن

ما یک تیم دانش محور هستیم. حضور افراد دانش پژوه در مقاطع لیسانس تا دکترا گواه این ادعا است. علت ایجاد شعبه 3 گردشگران، که همان موسسه آموزشی و هتلداری گردشگران سرو شیراز می باشد به عنوان پشتوانه علمی ، نشان دهنده جایگاه ارزش دانش در برند ماست.

پاسخگویی

جواب گویی دقیق و به موقع به درخواست ها، پیشنهادات و انتقادها وظیفه تعریف شده همه افراد تیم گردشگران است.

احترام بِه وقت

ما در گردشگران احترام بسيار ويژه اي براي رقبايمان قائلیم، رقابت سالم سرلوحه تمام امور روزانه شرکت ما مي باشد.

صداقت

صداقت در گفتار و كردار ارزش تعريف شده در تيم گردشگران مي باشد.

همدلي

ما با شادي هم شاد و با ناراحتي یکديگر ناراحت مي شويم. ما سعي ميكنيم در روزهاي سخت يار و ياور يكديگر باشيم.

لبخند

ما زبان بدن را نيك مي دانيم، بهترین سرویس همراه با لبخند شعار و شعور ماست.

داستان گردشگران

همه چیز از از خانه دانشجویی  در سال 1371 شروع شد.زمانی که من (محمد یزدان پناه) و جناب نیرومند  هم خانه دانشگاه بودیم . هر دو در رشته مهندسی شیمی پالایش نفت مشغول به تحصیل بودیم.

با هم خانه بودن شروع کردیم و با توجه به نکات اشتراکی فکری تصمیم به شراکت با همدیگر گرفتیم. با توجه به اینکه رشته دانشگاهی ما مهندسی نفت بود و با توجه به خصیصه مشترک کار آفرینی که در هر دو ما وجود داشت ، به هیچ عنوان به فعالیت در شرکت نفت و موسسات دولتی فکر نکردیم و در صدد ایجاد مجموعه ای جهت کار آفرینی و دست یابی به رویایمان  شدیم.

پیگیر ایجاد کارگاه یا کارخانه ای کوچکی در زمینه رشته تحصیلی خود شدیم ولی  خوشبختانه پس از گذراندن دوره کارآموزی دانشگاهی هر دو به این نتیجه رسیدیم که روحیه هر دوی ما به فعالیت در صنعت نفت و صنایع شیمیایی نزدیک نمی باشد و پیگیر فعالیت در صنایع خدماتی شدیم . شاید از همان روز عشق به مشتری مداری و ارتباطات نزدیک با مشتری دلیل اصلی آن تصمیم بود.

تصمیم گرفتیم یک شرکت ارائه خدمات به مشتری داشته باشیم که خوشبختانه فعالیت در صنعت دوست داشتنی گردشگری نصیبمان شد.

 اولین فعالیتمان در صنعت گردشگری از ابتدای سال 1374 با افتتاح شرکت بین المللی سیمرغ آفتاب شیراز رقم خورد که برای اولین بار در شیراز و شاید ایران تصمیم به ارائه خدمات گردشگری به صورت غیر حضوری و با تماس تلفنی و ارائه خدمات در محل حضور مشتری گرفتیم که با توجه به اینکه این اتفاق برای اولین بار در شیراز رقم می خورد با استقبال بی نظیری روبرو گردید و در مدت زمان کم توانستیم سهم بازار بالایی داشته باشیم.  

روند کاملا صعودی را در سال هال 1374 و 1375تجربه کردیم ، ولی متاسفانه به دلیل درگذشت شریک عزیز و دوست داشتنیمان بهروز قانعی گرامی بر اثر سانحه هوایی مجبور به تعطیلی دفتر سیمرغ آفتاب شیراز گردیدیم.

پس از تعطیلی دفتر فرصتی به ما دست داد تا به بررسی عملکرد خودمان در سال های گذشته بپردازیم . آینده پژوهی ,شناخت نیاز بازار, نیروی جوانی , تحصیلات مهندسی و دانشگاهی ، عشق و اشتیاق به ارائه خدمات به مشتری و تمرکز بر کار تیمی را دلایل موفقیت خود دانستیم و به نقش وافر دانش در صنعت گردشگری پی بردیم .

به همین دلیل تصمیم به تحصیل در رشته مدیریت گرفتیم و خوشبختانه یکی از بهترین تصمیمات زندگی که تحصیل در مقطع فوق لیسانس و رشته MBA  بود را گرفتیم و هر دو در این رشته دوست داشتنی مشغول به تحصیل شدیم و همزمان تحصیل در دوره های مختلف گردشگری در شیراز, تهران و خارج از کشور مثل مالزی را انتخاب کردیم .

تجربه سیمرغ و تحصیلات مدیریتی و گردشگری و تجربه ارتباط نزدیک با مشتری ،اشتیاق و انرژی ما را برای ایجاد و افتتاح شرکت جدید دوچندان کرد و در سال 1378 شرکت گردشگران شیراز را به عنوان اولین شرکت از هلدینگ گردشگران با حداقل تعداد کارمند افتتاح کردیم و فعالیت در زمینه تورهای داخلی و خارجی تمرکز فعالیتمان گردید.

خوشبختانه از آنجایی که لطف و عنایت پروردگار همیشه شامل حال ما شده است از ابتدای افتتاح دفتر اول گردشگران روز به روز شاهد پیشرفت و رونق چشمگیری بودیم و نه تنها در آژانس بلکه در تدریس به عاشقان صنعت گردشگری قدم موثری برداشتیم که این نیز تجربه ارزشمند و کارایی بود .

بعد از فعالیت در زمینه تورهای داخلی و خارجی و کسب تجربه بیشتر تصمیم به فعالیت در حرفه ای ترین و کارا ترین بخش صنعت گردشگری هر کشور که همانا صادرات  و ایجاد درآمد ارزی بود گرفتیم و با ایجاد اولین سایت تورهای ورودی به ایران شرکت (friendlyiran.com) به صورت تخصصی وارد شاخه اینکامینگ شدیم.

 با توجه به پیشرفت های شرکت و جهت توسعه بازار تصمیم به افتتاح و ایجاد شرکت دوم هلدینگ گردشگران را گرفتیم و در سال 1388 شرکت گردشگران شهر راز را در فرهنگ شهر افتتاح کردیم.

 راز ایجاد گردشگران شهر راز دسترسی سریع تر به مشتریان منطقه شمال و شمال  غرب شیراز بود و با توجه به این که در بررسی های آینده پژوهی تمرکز بر فعالیت در دنیای مجازی و ایجاد وبسایت شرکت جهت دسترسی به مشتریان دوستدار تکنولوژی و نیاز بازار آینده جایگاه ویژه ای داشت ، اولین سایت اینترنتی به زبان فارسی شرکت را به نام gardeshgaran1.com را طراحی و ایجاد نمودیم.

جهت توسعه دانش و رشد فردی و آشنایی بیشتر به بازارهای آینده و آشنایی با روحیات مشتری و یادگیری دروس مدیریت تصمیم به ادامه تحصیل در مقطع دکترا و رشته DBA یا مدیریت حرفه ای کسب و کار را گرفتیم.

 خوشبختانه ایجاد و افتتاح دفتر جدید نیز مارا به چشم انداز هلدینگ گردشگران بیشتر و بیشتر نزدیک کرد و توانستیم سالهای متوالی لوحهای آژانس برتر استان را هم در دفتر ۱ و هم دفتر ۲ کسب کنیم و هم در تورهای داخلی و خارجی و هم در تورهای ورودی به ایران جایگاه بسیار ویژه ای کسب نماییم.

دو سال بعد و در سال 1389 در راستای استراتژی متوازن و رو به عقب ، ایجاد ارتباط بهتر و بیشتر با ارائه دهندگان خدمات گردشگری ، دسترسی سریع و کارآمد تر به منابع انسانی بعنوان رکن اساسی صنعت گردشگری و تجربه آموزش در موسسات آموزشی و دانشگاهی مختلف استان فارس و ایران تصمیم به ایجاد و افتتاح دفتر سوم هلدینگ گردشگران که همانا موسسه آموزش گردشگری و هتلداری گردشگران سرو شیراز به مدیر عاملی برادر عزیزم محسن یزدان پناه بود را گرفتیم ، که الآن که به گذشته برمی گردم یکی از کارا ترین تصمیماتمان ایجاد شعبه سوم و افتتاح آموزشگاه گردشگران سرو بوده است.

 هلدینگ گردشگران همیشه رسالت اجتماعی و رسالت محیط زیستی خود را در کنار رسالت اقتصادی،  مهم و بسیار با اهمیت دانسته و نگاه ویژه ای به رسالت اجتماعی و محیط زیستی خود داشته. نگاه ویژه به بحث آموزش، حمایت از جوانان، ایجاد محیطی امن و دانش محور، اشتغالزایی، ارزآوری، حمایت ویژه از جوانان بالاخص بانوان ارزشمند، حمایت از فعالیت  های فرهنگی و ورزشی، آزادسازی زندانیان، محترم داشتن آیین و سنن ایرانی ، حمایت از کودکان بی سرپرست و کودکان کار و ….. و  همه و همه از فعالیت هایی است که عاشقانه و با اشتیاق و از صمیم قلب انجام داده و می دهیم و از پروردگار بزرگ خواهانیم که اقبال ما در قرار گرفتن و انجام امور فوق را روز به روز بیشتر و حمایت خودش از ما را فزون نماید.

تکیه بر لطف پروردگار و حمایت همیشگی شما مشتریان ارزشمند و همراهی همه جانبه تیم دوست داشتنی گردشگران ما را در حرکت رو به جلو ,پیشرفت و ماندگاری ، بیشتر و بیشتر امیدوار می کند .137

 در خاتمه جمله ای را که به صورت قاب در دفتر کار و جلو چشمم هرروز نظاره گر آن هستم را بیان می نمایم :

من عاشق مشتریانم هستم و کارمندانم را می پرستم.

محمد یزدان پناه

CEO & Co-founder

5/5 - (224 امتیاز)
سفرهای خوب از اینجا آغاز می شود . . .

پس از بررسی توسط کارشناس در کوتاهترین زمان با شما تماس گرفته می شود و تمامی مراحل و مشاوره و رزرو با شما هماهنگ  می شود .