تور استانبول

گروه گردشگران چارتر کننده تور ترکیه از شیراز  و    استانبول  از تهران     و تبریز و مشهد به مقاصد مختلف ترکیه استانبول و آنتالیا می باشد  –  بهترین خدمات تور ,  هتل و  پرواز   

تور استانبول از شیراز

تور استانبول از شیراز  1403

رزرو تور استانبول بهترین قیمت با امکان انتخاب تعداد شب اقامت و پرواز بیزنس یا ارزان قیمت .  رزرو از طریق ثبت آنلاین یا تماس مستقیم با کارشناسان فروش .

تور استانبول از شیراز پرواز ترکیش ایرلاین

تور ارزان استانبول از شیراز

لیست قیمت تور آفری استانبول ترکیه . قیمت های بر اساس ارزانترین تاریخ می باشد و پس از انتخاب هتل میتوانید تاریخ خود را تغییر دهید . دوشنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۳ به پنجشنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۳ سه شب اقامت
تصویر هتل هتل 2 تخته 1 تخته رزرو
FIDEH

هتل FIDEH استانبول

رتبه 6,3

تومان
19,034,000 تومان جزئیات تور
ALL INN

هتل ALL INN استانبول

رتبه 6,6

تومان
19,367,000 تومان جزئیات تور
GRAND HISAR

هتل GRAND HISAR استانبول

رتبه 7

تومان
20,535,000 تومان جزئیات تور
TAKSIM LINE

هتل TAKSIM LINE استانبول

رتبه 6,5

تومان
19,868,000 تومان جزئیات تور
ICON

هتل ICON استانبول

رتبه 6,8

تومان
20,535,000 تومان جزئیات تور
DORA

هتل DORA استانبول

رتبه 6,9

تومان
20,535,000 تومان جزئیات تور
FERONYA

هتل FERONYA استانبول

رتبه 7,5

تومان
22,202,000 تومان جزئیات تور
THE TANGO TAKSIM

هتل THE TANGO TAKSIM استانبول

رتبه 8,7

تومان
22,703,000 تومان جزئیات تور
MARBLE

هتل MARBLE استانبول

رتبه 7,6

تومان
23,036,000 تومان جزئیات تور
TAXSIM LOUNGE

هتل TAXSIM LOUNGE استانبول

رتبه 8,6

تومان
21,368,000 تومان جزئیات تور
CARTOON

هتل CARTOON استانبول

رتبه 6,2

تومان
24,370,000 تومان جزئیات تور
NOVA PLAZA

هتل NOVA PLAZA استانبول

رتبه 7,8

تومان
21,980,000 تومان جزئیات تور
ELYSIUM STYLE

هتل ELYSIUM STYLE استانبول

رتبه 7,6

تومان
22,536,000 تومان جزئیات تور
SEMINAL

هتل SEMINAL استانبول

رتبه 6,8

تومان
23,814,000 تومان جزئیات تور
GRAND OZTANIK

هتل GRAND OZTANIK استانبول

رتبه 7,9

تومان
25,204,000 تومان جزئیات تور
AVANTGARDE TAKSIM

هتل AVANTGARDE TAKSIM استانبول

رتبه

تومان
25,204,000 تومان جزئیات تور
LARES PARK

هتل LARES PARK استانبول

رتبه 7,4

تومان
25,482,000 تومان جزئیات تور
ELITE PRESTIGE

هتل ELITE PRESTIGE استانبول

رتبه 7,8

تومان
25,315,000 تومان جزئیات تور
TITANIC CITY

هتل TITANIC CITY استانبول

رتبه 8,4

تومان
26,594,000 تومان جزئیات تور
CENTRAL PALACE

هتل CENTRAL PALACE استانبول

رتبه 8,3

تومان
26,594,000 تومان جزئیات تور
TAKSIM GONEN

هتل TAKSIM GONEN استانبول

رتبه 8,1

تومان
26,538,000 تومان جزئیات تور
ELIT WORLD

هتل ELIT WORLD استانبول

رتبه 8,3

تومان
28,428,000 تومان جزئیات تور
HILTON BOSHORUS

هتل HILTON BOSHORUS استانبول

رتبه 8,3

تومان
34,877,000 تومان جزئیات تور
GRAND HYATT

هتل GRAND HYATT استانبول

رتبه 8,6

تومان
35,766,000 تومان جزئیات تور
THE MARMARA

هتل THE MARMARA استانبول

رتبه 8,2

تومان
37,601,000 تومان جزئیات تور
PERA PALACE

هتل PERA PALACE استانبول

رتبه 9

تومان
38,490,000 تومان جزئیات تور

تور لحظه آخری استانبول

تور استانبول 1401

تور استانبول 3 شب و 4 روز (پرواز رفت و برگشت + هتل  ) قابل تغییر به تعداد روز دلخواه شما رزرو سریع 

سوالات متداول استانبول ترکیه

از نظر آب و هوا فصول گرم برای سفر به استانبول بهتر است اما در فاصله ی دی ماه تا اسفند ماه میتوانید ارزانترین تورهای استانبول را رزرو کنید .
برای رزرو تور استانبول کافیست از میان تورهای موجود که بر اساس تاریخ رفت و یا بر اساس هتل می باشد را انتخاب کنید و پس از ورود شماره همراه خود منتظر تماس همکاران ما باشید . ( درساعات 8 صبح تا ساعت 8 شب در کمتر از نیم ساعت )
تمام اطلاعات تورها به صورت لحظه ای توسط سیستم هوشمند تور بروزرسانی می شود ولی با توجه به تاخیر بروزرسانی توسط سیستم های رزرواسیون امکان تغییر ظرفیت در موارد معدودی وجود دارد .
گردشگران قیمت را تضمین میکند . سیستم تور هوشمند گردشگران به صورت لحظه ای در حال رصد کامل ترین تامین کنندگان بلیت و هتل استانبول می باشد و بهترین نرخ های تور را بر اساس پایین ترین نرخ تضمین میکند .
گذرنامه معتبر حداق با 7 ماه اعتبار از تاریخ ورود به ترکیه
امکان افزایش مدت اقامت با هماهنگی با کانتر ها وجود دارد.
خیر با توجه به قوانین کشور ترکیه مسافران با پاسپورت ایرانی نیازی به ویزا برای ورود به کشور ترکیه ندارند و از زمان ورود تا 3 ماه امکان اقامت در کشور ترکیه را دارند .
با توجه به این که به ویزا نیاز ندارید میتوانید با انتخاب تورهای موجود حتی امروز یا فردا هم سفر خود را انجام دهید .

آشنایی با استانبول

زمانی که در مورد سفر به استانبول فکر می کنیم اولین موردی که به ذهنمان خطور میکند بازدید از مراکز خرید و فروشگاه های لوکس این شهر تورسیتی می باشد. در صورتیکه با اندکی جستجو می توانید از بهترن دیدنی های این شهر توریستی بازید فرمایید. آژانس هواپیمایی گردشگران با افتخار بهترین تورهای ارزان و لوکس سفر به استانبول را از شیراز  و تهران به استانبول با بهترین کیفیت و قیمت به شما ارایه می دهد. برای استفاده از تور های لحظه آخری آژانس هواپیمایی گردشگران با پایین ترین نرخ تور استانبول در خدمت شما عزیران می باشد. در ادامه به معرفی بسیاری از جاذبه های گردشگری و تفریحی استانبول میپردازیم.

اگر به دنبال سفری لذت بخش در استانبول هستنید مجموعه ای از جاذبه ها و اماکن تفریحی در این شهر توریستی هستند که شما را شیفته خود می کنند. تفریحات آبی و متنوع از جمله پارک های آبی و سواحل زیبا و وسایل بازی بسیار مدرن و مجهز ، کاخ ها و مساجد و موزه های تاریخی خیره کننده، آکواریوم، جزایر تفریحی ، حمام های ترکی که تا الان هیچ جای دیگه حتی به چشمتون هم نخورده ، کافه ها و کلاب های شبانه بیش از بیش به جذابیت این تور می افزاید. اگر اهل پیاده روی در خیابان های پر زرق و برق استانول هستید و به همراه خانواده از مراکز خرید استانول دیدن فرمایید، پس این موقعیت را از دست ندهید. از اونجایی که طبع غذایی ایرانی ها  و ترک ها بسیار نزدیک به هم هست در حین گشت و گذار های شهری از تنوع غذایی ، نوشیدنی هاو شیرینی های  متنوع  بسیار لذیذ و خوشمزه در سطح شهر می توانید لذت ببرید.

حمل و نقل در استانبول

تراموا :که بدلیل اینکه از وسط خیایان های شهر و ریل های زمینی عبور میکند و از طرفی در بسیاری از نقاط توریستی استانول هم توقف دارد جزء محبوب ترین وسایل حمل ونقل به حساب می آید.

مترو: متروی استانبول برخلاف تراموا کاملا در زیر زمین قرار دارد البته سرعت زیادی هم دارد دو نوع مترو در استانبول وجود دارد یکی متروی برقی که خط اصلی متروی استانبول است و یک نوع هم وسیله ای است که در سال 2011 در دو مسیر افتتاح شد و با استفاده از کابل کشیده میشود و تا حد زیادی باعث صرفه جویی در هزینه رفت و آمد وسفرتان می شود.

اتوبوس های خطی: اتوبوس های خطی استانبول نیز در مسیرهای متنوعی وجود دارد ولی به علت تردد در ترافیک خیابان های شلوغ استانبول و کند بودن آن کمتر مورد اقبال است ولی گاهی مسیرهایی دارد که با استفاده از تراموا و مترو قابل دستیابی نیست.

دلموش یا مینی باس :تاکسی های ون 10 نفره زرد رنگی هستند که در بیشتر خیابان ها و مراکز خرید و در مکانهایی که ایستگاه دیگر وسایل حمل و نقل وجود ندارد حضور دارند دلموش ها در خطوط مشخصی حرکت میکنند و کرایه آنها ثابت هست ، از کرایه اتوبوس بیشتر، اما از کرایه تاکسی‌ کمتر است.در طی مسیر دارای ایستگاه های مشخص نیستند و بنابر درخواست مسافر توقف می کنند. دلموش ها در بخش آسیایی استانبول حضور پررنگ تری دارند .

تاکسی های عمومی در استانبول:با اندکی نگاه به خیابان های استانول حتما کنید کلی تاکسی ‌های زرد را می بینید شاید اطلاع داشته باشید که تمام تاکسی ‌ها موظفند که در هنگام سوار شدن مسافر از تاکسی متر استفاده کنند و رانندگان این دسته عموما تمایلی به استفاده از تاکسی متر ندارند و یا ادعا دارند که تاکسی‌ مترشان خراب شده است و در نهایت از شما پول بیشتری دریافت می کنند پس حواستان باشد و بهترین گزینه برای جلوگیری از این اتفاق قبل از سوار شدن حتما به راننده بگید که اگر تاکسی متر دارد سوار می شوید .

اسکله در استانبول:همانطور که شاید شنیده باشید استانبول شهری است که توسط آبراه به ۲ قسمت تقسیم بندی شده است که استفاده از اسکله برای دیدن مناطق مختلف شهر و رفت و آمد معمولی یکی دیگر از گزینه های بامزه و پر از هیجان است که پیش رو دارید البته هزینه آن نسبت به موارد بالا کمی بالاتر بوده اما ارزشش رو دارد که تجربه اش کنید و لازم به ذکر است که اسکله های مختلفی در این شهر وجود دارد که معروف ترین آنها عبارتند از کادیکوی ، ارتاکوی ، بشیکتاش ، کاباتاش ، یانی کاپی و امین اونو که هر کدام جاذبه ها و زیبایی های خودش را دارد .

 

جاذبه های شهر استانبول

مسجد ایا صوفیه:

خیلی از گردشگرانی که به شهر استانبول سفر می کنند مسجد ایاصویه را بعنوان نمادی از شهر توریسی استانبول و از عجایب هفت گانه  دنیا در ذهن خود مجسم میکنند. مسجد ایاصوفیه که در قسمت اروپایی و در مرکز شهر در منطقه سلطان احمد استانبول قرار دارد، با قبه‌ها و مناره‌های بلندش، پذیرای بسیاری از مسافران علاقه مند به مساجد استنبول می باشد. این مسجد که پیش از این کلیسای ارتدوکس در زمان امپراتوری روم شرقی یا بیزانس بوده اکنون علاوه بر مسجد با قدمت بیش از هزار سال به یک موزه نیز می باشد از این رو به نام مسجد و موزه ایاصوفیه شهرت دارد.

 در مسجد ایاصوفیه، حاجیا سوفیا یا هاگیا  آیاتی از قرآن را به خط مصطفی چلبی در دیوارها و سقف ایاصوفیه نگاشتند. علاوه‌ بر این، لوحه‌هایی دور تا دور سقف ایاصوفیه نصب شد که روی آن نام‌های الله، محمد، ابوبکر، عمر، عثمان، علی، حسن و حسین نوشته شده بود..

 ساعات بازدید: ۹ صبح تا ۵ بعدازظهر

قصر توپکتاپی:

اگر به دنبال گردشگری پر خاطره با تلفیقی از تاریخ و مناظر خیره کننده هستید از یکی از پرطرفداترین جاذبه های دیدینی استانبول که تلفیقی از تاریخ و مناظر خیره کننده است را از دست ندهید  . این قصر باشکوه با معماری نفس گیر ، توسط ۵ کیلومتر دیوار سنگی با ۲۷ برج دیدبانی احاطه شده است و ازبناهای دوران عثمانی به شمار می رود. . در گذشته این کاخ مقر دولت ترکیه و محل اقامت رسمی سلطان‌های عثمانی بود، اما در حال حاضر موزه‌ای است که بزرگترین و قدیمی ترین کاخ جهان شناخته می شود. البته حواستان باشد که کاخ توپکاپی بسیار بزرگ است و شامل قسمت ها و بخش های مختلفی است، بنابراین اگر می خواهید کل مجموعه را ببینید حداقل به ۳-۴ ساعت زمان نیاز دارید .بازدید از حرمسراها ، خرانه سلاح های قدیمی ، آشپزخانه های درون کاخ ، خزانه و گالری ساعت وجواهرات شما را در نقس سلاطین عثمانی غرق میکند. این کاخ باشکوه و زیبا در قرن ۱۵ ساخته شده و مشرف به دریای مرمره، تنگه بسفر و شاخ طلایی استانبول است. این مجموعه هم در منطقه فاتح قرار دارد و در فاصله نزدیکی از سایر جاذبه های گردشگری استانبول قرار گرفته است.

 

ساعات بازدید: هرروز (به جز سه شنبه ها) ۹ صبح تا ۵ بعدازظهر

مسجد آبی یا مسجد سلطان احمد

بی شک یکی از با شکوه ترین بناهای تاریخی و مذهبی و دیدنی های شهر استانبول از دوران عثمان ها که هر بازدید کننده ای را  به خود مجذوب می کند مسجد آبی یا مسجد سلطان احمد است که بدلیل وجو کاشی کاری های خاص ۀبی رنگش به این نام شهرت یافته است. جالبه بدونید که این مسجد آبی رنگ دارای شش مناره است که خیلی ها باور دارند این یکی از اشتباهات معمار هنگام ساخت بوده است و همین امر باعث شده تا یک مناره به مناره های مسجد الحرام مکه اضافه شود تا خشم خیلی از مسلمانان فروکش کند. گنبدهای آبشاری مسجد آبی ، محوطه باغ های بین مسجد ایاصوفیه و مسجد آبی طروات عجیبی به شما می بخشد. به دلیل قداست بسار زیاد مسجد آبی در بین مسلملنلن استانبول تمام زائرین ملزم به استفاده از حجاب کافی برای زیارت می باشند و خانم ها باید از چادر برای پوشش خودشون استفاده کنند. بازدید از این مسجد برخلاف مسجد ایاصوفیه رایگان است.

ساعات بازدید: ۸:۳۰ صبح تا ۱۱:۳۰   ۱۳ ظهر تا ۱۲:۳۰   ۱۵:۳۰ تا ۱۶:۴۵

میدان هیپودروم یا میدان اسب دوانی استانبول:

 چند لحظه چشم های خودتون رو ببندید و تجسم کنید الان جایی هستید که زمانی یکی از بزگترین مراسم های عثمانی ها برگزار میشده. چه حسی خواهید داشت. شما شاهد بنایی بنام میدان هیپدروم یا میدان فرار هستید که در گذشته بیزانس ها برای اوقات فراقت و مرکز اجتماعات خود از این محل استفاده می کردند و بازی های پر زرق و برق و مسابقات ارابه رانی ، مبارزات معروف گلادیاتورها ، مسابقات اسب دوانی ، شورش ها و درگیری های خونین متعددی را در گذر زمان بخود دیده است . آثار باستانی به جا مانده از هیپودروم ، امروزه در محوطه سبز میدان منطقه سلطان احمد بچشم میخورند این بنا توسط سپتیموس سوروس در سال ۲۰۳ آغاز شد و در سال ۳۳۰ توسط کنستانتین کبیر تکمیل شد. هم اکنون تنها بخشی از دیواره های میدان اسب دوانی باقی مانده است. در سمت جنوب غربی نیز سه آثار باستانی وجود دارد: ابلیسک مصری با ۲۰ متر ارتفاع، ستون ماری شکلی که توسط کنستانتین از دلفی به این مکان آورده شد؛ و یک سنگ ابلیسک که روکشی از برنز طلایی داشت تا اینکه به وسیله سربازان جنگ صلیبی چهارم در سال ۱۲۰۴ به سرقت رفت.

 

خیابان استقلال و میدان تکسیم

اگر میخواهید حس خوب پیاده روی در خیابان های مشهور اروپایی را  تجربه کنید خیابان استقلال بهترین گزینه است. این خیابان سنگفرش به مسافت 4/1 کیلومتر هست که روزانه بالغ بر سه میلیون نفر بازدید کننده از این خیابان بازدید میکنند. این خیایان مملو از فروشگاه های برند مانند کوتون، زارا ، اچ اند ام ،گپ ، منگو ،فست فود ها ، رستوران ها، کلیساها، موزه ها  ،گالری های هنری و زیادی کافه و رستوران، کتابفروشی، سالن سینما و تئاتر و شیرینی فروشی های قدیمی شهر هست که در خیابان استقلال جا خوش کرده اند. حالبه که بدونید این خیابان از یک سمت به برج معرف گالاتا ختم میشه و از سمت شمالی  آن یکی از معرو ترین میدان های استانول به نام میدان تکسیم بنا شده است. ترکیبی از فضایی با بوی بلال و ذرت کبابی پر شده و نوازنده های خیابانی در گوشه گوشه آن در حال نواختن موسیقی هستند، نوستالژی ماجرا آن جاست که تراموای قرمز رنگ معروف هم از کنار شما عبور می کند و عشق عکس های به یادماندنی  بریتان بهترین لحظات را رقم می زند. شب زنده داری در  خیابان بی اغلو همراه با گوش دادن به موسیقی زنده، خوردن نوشیدنی و غذاهای لذیذ در یکی از رستوران های 360 درجه بی تکرارترین قسمت سفرشما خواد بود.

تور کشتی کروز و باز دید از جزیره بویوک آدا

بی شک حس ناب آرامش و لذت را  در جزایر اسنانول تجربه خواهید کرد. جزایر نه گانه استانبول که به جزایر پرنسس نیز معروف هستند یکی از اصلی ترین جاذبه های گردشگری این شهر به حساب می آیند . یکی از جزایز پرطرفدار استنبول جزیره بویوک آدا هست . این جزیره که فقط 5 کیلومتر مربع وسعت دارد و در دریای مرمر قرار دارد. در طول مسیر رسیدن به کلیسا، دیدن خانه های اصیل و قدیمی این جزیره خالی از لطف نیست که در کنار این خانه ها باغچه هایی از گل های رنگارنگ نیز چشم بیننده را نوازش می دهدبویوک آدا یا جزیره بزرگ، در زمان بیزانس هم مکان تبعید بوده است و هم مکانی مذهبی و روحانینکته جالب در مورد این جزایر این هست که شما حتی یک خودروی سواری هم در این مکان ها نخواهید دید و همه جیز به سبک سنتی و حمل و نقل با درشکه و اسب ودوچرخه و گاری   هست. اگر عاشق پیاده روی و دوچرخه سواری هستید بهتربن انتخاب شما این جزایر می باشد… از دیگر تفریحات مهیج سفر به استلنول تور کشتی کروز هست که با پیشرفته ترین امکانات درون کشتی ساعت خوشی را برای شما و خاتواده رقم خواهد زد. این تور ها معمولا در تنگه بسفر برگزار میشود و هنگام با اجرای مویسثی های ایرانی  و ترکی  میتوانید از تنوع غذاها و نوشدینی های لذیذ لذت برید. این تنگه ، باریکه آبی ست که دریای سیاه را به دریای مرمره وصل می کند . با شرکت در تور کشتی میتوانند از عرشه کشتی به تماشای اطراف تنگه بپردازنید . در ساحل تنگه بسفر ویلاها ، کاخ ها و قلعه های سنگی دیدنی وجود دارد که تماشای آن ها لذتبخش است.

 پارک آبی دلفین :

اگر به دنبال خلق یکی از بهترین روزهای سفرتان برای خودتان و اعضای خانوداه و فرزندان خود هستید پارک آبی دلفین را از دست ندیهید. آبتنی در آفتاب شهر استانبول می‌تواند تجربه‌ای فراموش نشدنی باشد، حال اگر این تجربه در بزرگ‌ترین پارک آبی شهر باشد تا سال‌های متمادی در ذهن شما ماندگار خواهد شد. تجربه استفاده از سرسره‌های شاه کبرا، سرسره‌های کودکان، آناکوندای مشکی و آبی، سونامی و سقوط آزاد به قدری لذت بخش است که مایلید بارها آن را تکرار کنید. استخرهای کودک، خانواده، لنگرگاه و استخر بزرگ این مجموعه محل مناسبی برای استراحت کردن و نفس گرفتن دوباره است. در این مجموعه فوق مدرن میتوانید از شنا در کردن در کنار دلفین ها و بازی و واتر پلوو تنیس در کنار اعضای خانواده لذت ببرید. پارک آبی آکوا مارین و پارک آبی ویا لند از دیگر پارک های آبی استانبول هست که دست کمی از پارک آبی ذلفین ندارند.

آکواریوم استانبول:

سفر زیر دریای خود را در استانبول تجربه کنید. یک روز به یاد ماندنی در کنار خانوده و فرندان خود را در این آکواریم سپری کنید. آکواریوم استانبول در سال ۲۰۱۱ در فلوریا در جنوب غربی استانبول و در ۵ کیلومتری فرودگاه بین المللی آتاتورک افتتاح شد و و حدودا 1500 گونه جاوری آبی اش باع شده تا یکی از معروف ترین آکواریوم های دنیا شناخته شود. این آکواریوم در ساختمانی ۲ طبقه قرار داشته و حدود ۲۲ هزار متر مربع وسعت دارد.در هنگام سفر ماجراجویی خود میتوانید گونه های طبیعی از دریای سیاه، تنگه ی استانبول، دریای سرخ، دریای اژه، تنگه ی دادردانل، دریای مدیترانه، تنگه ی جبل الطارق، قسمتی از اقیانوس اطلس شامل غرب اقیانوس اطلس و شرق اقیانوس اطلس، کانال پاناما، اقیانوس آرام، گرمای جهانی، میان اطلسی، ناتیلوس و جنگل استوایی  را همه در یک جا مشاهد کنید. 2 سینمای 5 بعدی این مجموعه نیز به هیجان هرچی بیشتر این گردش بینظیز می افزاید.

ساعات بازدید:

روزهای عادی هفته یعنی از دوشنبه تا پنجشنبه از ساعت 10:00 تا 19:00 آکواریوم باز است و در روزهای پایانی هفته یعنی شنبه و یکشنبه زمان بازدید یک ساعت طولانی‌تر است و می‌توانید از ساعت 10:00 تا 20:00 از آکواریوم استانبول دیدن کنید.

4.5/5 - (78 امتیاز)

5 thoughts on “تور استانبول از شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

سفرهای خوب از اینجا آغاز می شود . . .

پس از بررسی توسط کارشناس در کوتاهترین زمان با شما تماس گرفته می شود و تمامی مراحل و مشاوره و رزرو با شما هماهنگ  می شود .