سفر به ساپانجا ترکیه

سفری خاطره انگیز و آرامش بخش به ساپانجا

سفر به ساپانجا ترکیه

رهایی از هیاهوی استانبول با سفری رویایی و آرامش بخش به منطقه ییلاقی ساپانجا

در این مقاله با گردشگران شهر راز سفری فوق العاده خاطره انگیز را تجربه خواهیم کرد. با توجه به اینکه همه ساله افراد بسیاری سفر به ساپانجا ترکیه را در لیست سفرهای خود دارند، بهتر است با منطقه ساپانجا بیشتر آشنا شویم.

از آن جایی که در سفر به کلان شهر استانبول، پایتخت و مرکز فرهنگ، تاریخ و تجارت، کاوش در مکان‌های تاریخی، گشت و گذار و خرید در مراکز بزرگ و متنوع تجاری، شب زنده داری و تفریحات شبانه را بیشتر از دیگر امکانات آن، تجربه می کنیم، طبیعیست که برای رسیدن به آرامش، اقامت در فضایی آرامتر نظیر ساپانجا انتخاب بعدی ما در طول سفر به ترکیه خواهد بود!

امکانات تور ساپانجا

تصور کنید با رزرو تور ساپانجا و گشت و گذار در منطقه زیبا، طبیعی و جذاب ساپانجا در ساحل دریاچه دلبرانه آن، آنقدر می تواند جذاب باشد که ارزش طی نمودن فاصله دو ساعته (130 کیلومتر) از استانبول را خواهد داشت.

امکانات تور ساپانجا
استفاده از امکانات ورزشی
تفریحات آبی در دریاچه
قایق سواری
قدم زدن در تپه های سرسبز اطراف
پیاده‌روی در طبیعت
دوچرخه سواری
بازدید از مکان¬های تاریخی مانند روستای ماسوکیه
بازدید از خانه های سبک عثمانی
بازدید از حمام¬های رومی سلطان سلیمان

جاذبه های گردشگری ساپانجا


📍 دریاچه ساپانجا

بدون شک، دریاچه ساپانجا به عنوان نگین ساپانجا، منظره­ای خیره کننده را به نمایش می گذارد. مناظر جذاب اطراف این دریاچه، شامل تپه های سرسبز و جنگل های انبوه، هر چشمی را مجذوب خود می­کند و فرصتی را جهت خلق عکس های به یادماندنی و خاطره انگیز برای گردشگران فراهم می نماید.

📍 هتل های ساپانجا

با افزایش تعداد گردشگران، هتل ها و اقامتگاه های متنوعی در ساپانجا احداث شده اند که می توانند نیازها و سلیقه های مختلف را برآورده کنند. می توانید از بین هتل های بوتیک دنج تا هتل های لوکس ساحلی، هر کدام را که ترجیح می دهید، انتخاب کنید.

از رویدادهای جالب و دیدنی ساپانجا غافل نشوید!

⭐جشنواره ساپانجا کیرک‌پینار

دو جشنواره تابستانی هر ساله در ساپانجا برگزار می‌شود. در ماه­‌های تیر و مرداد به واسطه جشنواره ساپانجا کیرک‌پینار هنرمندان و هنردوستان بسیاری به ساپانجا سفر می­‌کنند. در این جشنواره کنسرت­‌ها، تئاترها و رقص‌­های بسیاری اجرا می­‌شود، همچنین فیلم­‌های روز به نمایش در می­‌آیند.

⭐جشنواره صنایع دستی ساپانجا

علاوه بر جشنواره کیرکپینار، در مرداد ماه هر سال جشنواره صنایع دستی ساپانجا برگزار می‌­شود. در این جشنواره، هنرمندان فعال در حوزه صنایع دستی محلی آثار خود را معرفی می­‌کنند و همچنین به فروش می­‌رسانند.

علاوه بر صنایع دستی، این جشنواره نوعی جشنواره غذاهای محلی ترکیه نیز می‌­باشد که در غرفه­‌های مختلف آن می­‌توان مزه آنها را چشید. هم چنین لازم به ذکر است که ساپانجا ترکیه، جایی است مناسب برای نگاه به صنایع دستی و هنرهای روستایی ترکیه.

بهترین زمان سفر به ساپانجا

هر فصلی که به ساپانجا سفر کنید می­‌توانید زیباترین تصاویر از آن فصل را تماشا کنید. در فصل بهار، شکوفه­‌های درختان چشم نوازی می­‌کنند و طراوت زمین را لمس می­‌کنید.

در فصل تابستان، سرسبزی بی­‌نظیری در کنار دریاچه ساپانجا خود نمایی می‌­کند. در پاییز با منظره‌ای هزار رنگ و زیبا از برگ‌های پاییزی مواجه می شوید. در زمستان نیز تمام رنگ‌­های فصول پیش جای خود را به سفیدی برف می­‌دهند. برفی که تمام ساپانجا را یکدست سفید می‌­کند.

تمام ساعات روز از طلوع خورشید تا غروب آفتاب، هر لحظه، در ساپانجا منظره­ای منحصر به فرد جلوه­‌گری می­‌کند.

غذاهای لذیذ ساپانجا

ساپانجا ترکیه جایی است برای چشیدن طعم قزل‌­آ‌لا و غذاهای سنتی و دریایی ترکیه. در نزدیکی دریاچه یا در میان جنگل ساپانجا کافه­‌ها و رستوران­‌های مناسبی قرار دارند. شما می‌­توانید غذاهای سنتی ترکی را در این رستوران­‌ها میل نمایید. معروف‌ترین غذا ماهی قزل‌­آلا است. این ماهی­‌ها معمولا در دریاچه پرورش یافته­‌اند و طبخ خاص خود را دارد. کافه­‌های اطراف دریاچه غذاهایی لذیذ دارند که منظره آنها لذت میل کردن هر خوراکی را چند برابر می­‌کند.

رزرو تور ساپانجا

ساپانجا در حال حاضر به مقصدی رویایی برای گردشگران تبدیل شده است و مانند بهشتی زمینی، آرامش و افزایش نیروی حیاتی در طبیعت را برای افرادی که به دنبال فرار از شلوغی و ریلکس کردن هستند را به ارمغان می‌آورد. این منطقه بکر در طبیعت با وجود فضایی آرام و دلنشین، در کنار صدای گوش نواز مناظر در هر فصل از سال، تصویری زیبا از جای جای ساپانجا را برای گردشگران به نمایش می گذارد.

فرقی نمی کند که به دنبال مکانی آرام برای استراحت هستید یا مقصدی که چاشنی ماجراجویی را به شما هدیه می دهد، ساپانجا برای هر سلیقه ای سورپرایز خاصی دارد.

 

 بناربراین با رزرو تور ساپانجا، می‌توانید اقامت در هتل‌­های لاکچری و پنج ستاره رو به دریاچه و جنگل، به هنگام نوشیدن قهوه ترک از پنجره اتاق خود منظره­‌ای دلربا و رویایی را به راحتی تجربه کنید.

رزرو پروازهای ترکیه

5/5 - (1 امتیاز)
Sapanca_turkey

دیگر مطالب از وبلاگ گردشگران

پس از بررسی توسط کارشناس در کوتاهترین زمان با شما تماس گرفته می شود و تمامی مراحل و مشاوره و رزرو با شما هماهنگ  می شود .