رزرو بلیط برای سفارت

زمانی که شما برای اخذ ویزای یک کشور به خصوص ویزای حوزه شینگن اقدام میکنید بسیاری از سفارت ها از شما ارائه رزرو بلیط را میخواهند تا از مقصد های مورد نظر شما , دلیل سفر شما و تاریخ ورود و خروجتان آگاه شوند.

رزرو  قطعی بلیط هواپیما (رزرو رسمی با واچر معتبر )

از آنجا که بسیاری از سفارت ها رزرو بلیطی را که مسافران ارائه میدهند چک میکنند ,اگر شما رزرو غیر قطعی بلیط داشته باشید و رزرو شما روی سیستم کنسل شده باشد  در سفارت  ممکن است ویزای شما را رد شود.

بنابراین مسافران زیادی ریسک نمی کنند و رزرو بلیط قطعی می گیرند (در واقع بلیط را خریداری می کنند) ,در این صورت در صد ویزا شدن بالا میرود و اگر ویزا نشوند می توانند با جریمه مشخصی بلیط خود را کنسل کنند.

  • حتی می توانید قبل از صدور بلیط جریمه کنسلی را از همکاران ما استعلام کنید.
 

رزرو غیر قطعی بلیط (رزرو صوری/سوری؟ رزرو موقت؟ رزرو بدون پرداخت؟)

 از آنجا که خیلی از مسافران شک دارند که ویزا میشوند یا نه و نمیخواهند که هزینه کنسلی هم پرداخت کنند در نتیجه رزرو غیر قطعی بلیط میگیرند. سپس اگر ویزا شدند بلیط قطعی میگیرند.

  • توصیه میشود که 1 تا 2 روز قبل از تاریخ سفارت بلیط رزرو کنید تا رزرو روی سیستم کنسل نشود .
  • توجه داشته باشید به هر دلیلی امکان دارد ایرلاین رزرو غیر قطعی شما را کنسل کند و دیگر رزروی برای شما روی سیستم نباشد. پس یا هزینه کنسلی بلیط را به جان بخرید و یا رزرو غیر قطعی را با پرداخت هزینه بسیار جزئی بگیرید, تصمیم با شماست.

توجه داشته باشید که برای ارائه بلیط به سفارت میتوانید رزرو بلیط قطعی و یا غیر قطعی بگیرید.

برای کسانی که تقاضای ویزای توریستی دادند حتما بلیط باید 2 طرفه (رفت و برگشت) باشد در واقع باید برای سفارت مشخص شود که تاریخ بازگشت شما چه زمانی است و بلیط 1 طرفه نشان دهنده آن است که شما قصد بازگشت ندارید.

هزینه رزرو بسته به مسیر و ایرلاین انتخابی شما متفاوت می باشد ک با ارتباط با کارشناسان فروش ما میتوانید راهنمایی و رزرو خود را با بهترین قیمت دریافتنمایید.

1.تاریخ رفت و برگشت سفر

2.مسیر رفت و برگشت سفر

3.ایرلاین مورد نظر

  • میتوانید طبق مسیر و تاریخ مورد نظر در انتخاب ایرلاین از همکاران ما مشاوره بگیرید.

4.عکس پاسپورت مسافر

4.6/5 - (8 امتیاز)
سفرهای خوب از اینجا آغاز می شود . . .

پس از بررسی توسط کارشناس در کوتاهترین زمان با شما تماس گرفته می شود و تمامی مراحل و مشاوره و رزرو با شما هماهنگ  می شود .