تور دبی از شیراز

تور شیراز به دبی 1403

بهترین قیمت تور شیراز دبی و تهران دبی را میتوانید در این صفحه بیابید و به کمک سفریاران گردشگران به راحتی رزرو خود را انجام دهید .

تور دبي

تورشیراز به دبی

تور ویژه دبی شامل هتل انتخابی – بلیت رفت و برگشت هواپیما – ویزا – ترانسفر – بیمه  می باشد و تمام قیمت ها به صورت لحظه ای توسط سیستم به روزرسانی می شود همچنین با انتخاب هتل میتوانید تمام جزئیات تور را با تمام تاریخ های قابل اجرا ببینید و رزرو کنید .

لیست قیمت تور آفری دبی . قیمت های بر اساس ارزانترین تاریخ می باشد و پس از انتخاب هتل میتوانید تاریخ خود را تغییر دهید . یکشنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ به چهارشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۳ سه شب اقامت
نام هتل درجه هتل هر نفر 2 تخته قیمت 1 تخته رزرو

هتل SADAF دبی

SADAF

نظر مسافران

تومان
20,944,000 تومان جزئیات تور

هتل DELMON PALACE دبی

DELMON PALACE

نظر مسافران

تومان
21,974,000 تومان جزئیات تور

هتل SADAF DELMON دبی

SADAF DELMON

نظر مسافران

تومان
21,974,000 تومان جزئیات تور

هتل ORCHID دبی

ORCHID

نظر مسافران

تومان
23,118,000 تومان جزئیات تور

هتل NIHAL دبی

NIHAL

نظر مسافران

تومان
23,118,000 تومان جزئیات تور

هتل CITY STAR دبی

CITY STAR

نظر مسافران

تومان
23,347,000 تومان جزئیات تور

هتل EXCELSIOR DOWNTOWN دبی

EXCELSIOR DOWNTOWN

نظر مسافران

تومان
23,576,000 تومان جزئیات تور

هتل DOROUS دبی

DOROUS

نظر مسافران

تومان
23,862,000 تومان جزئیات تور

هتل GRAND EXCELSIOR دبی

GRAND EXCELSIOR

نظر مسافران

تومان
24,549,000 تومان جزئیات تور

هتل CITY SEASON دبی

CITY SEASON

نظر مسافران

تومان
26,609,000 تومان جزئیات تور

هتل ALJAWHARA دبی

ALJAWHARA

نظر مسافران

تومان
27,010,000 تومان جزئیات تور

هتل MOSCOW دبی

MOSCOW

نظر مسافران

تومان
27,067,000 تومان جزئیات تور

هتل HYATT PALACE BANIYAS دبی

HYATT PALACE BANIYAS

نظر مسافران

تومان
27,238,000 تومان جزئیات تور

هتل ROYAL CONTINENTAL دبی

ROYAL CONTINENTAL

نظر مسافران

تومان
27,296,000 تومان جزئیات تور

هتل CARLTON TOWER دبی

CARLTON TOWER

نظر مسافران

تومان
28,211,000 تومان جزئیات تور

هتل CARLTON PALACE دبی

CARLTON PALACE

نظر مسافران

تومان
45,150,000 تومان جزئیات تور

هتل CROWN PLAZA DEIRA دبی

CROWN PLAZA DEIRA

نظر مسافران

تومان
29,413,000 تومان جزئیات تور

هتل AVANI DEIRA دبی

AVANI DEIRA

نظر مسافران

تومان
29,814,000 تومان جزئیات تور

هتل ALOFT CITY CENTER دبی

ALOFT CITY CENTER

نظر مسافران

تومان
31,301,000 تومان جزئیات تور

هتل SHERATON GREEK TOWERS دبی

SHERATON GREEK TOWERS

نظر مسافران

تومان
35,422,000 تومان جزئیات تور

هتل VOCO دبی

VOCO

نظر مسافران

تومان
36,623,000 تومان جزئیات تور

هتل GEVORA دبی

GEVORA

نظر مسافران

تومان
37,310,000 تومان جزئیات تور

هتل JOOD PALACE دبی

JOOD PALACE

نظر مسافران

تومان
37,367,000 تومان جزئیات تور

هتل CONRAD دبی

CONRAD

نظر مسافران

تومان
41,831,000 تومان جزئیات تور

هتل JW MARROIT دبی

JW MARROIT

نظر مسافران

تومان
44,234,000 تومان جزئیات تور

هتل FAIRMONT دبی

FAIRMONT

نظر مسافران

تومان
51,273,000 تومان جزئیات تور

تور دبی ریکسوس باب البحر

سوالات متداول تور دبی FAQ

برای سفر به دبی میبایست ویزای توریستی امارات را بسته به مدت زمان اقامت شما در دبی اقدام کنید .

روی همه ی پکیج های تور دبی در لیست بالا ویزای 96 ساعته یا 14 روزه توریستی لحاظ شده است و در صورت سفر با تور نیازی به اقدام جداگانه نیست .

با توجه به این که صدور ویزای توریستی معمولی دبی معمولا 3 تا 7 روز کاری زمان میبرد بهتر یک تا دو هفته قبل از سفر اقدام کنید . ولی در مواردی که قصد مسافرت سریع داشته باشید با پرداخت هزینه اضافی امکان اقدام برای ویزای فوری نیز با هماهنگی وجود دارد . مدت زمان معمول برای صدور ویزای فوری 1 تا 3 روز کاری میباشد .
آب و هوای گرم و شرجی دبی باعث می شود که سفر به این شهر در فصل پاییز و زمستان مناسب تر باشد ولی در فصل های گرم و مخصوصا ماه رمضان آفر های ویژه ی هتل های لوکس باعث می شود این شهر همچنان برای هم جذاب بماند .
تنها مدارک مورد نیاز برای تور دبی و امارات گذرنامه با حداقل ماهه اعتبار از زمان ورود به دبی و کارت ملی و یا شناسنامه می باشد .
بله – بسته به اعتبار ویزا و ظرفیت هتل ها و پرواز می توانید مدت اقامت خود را افزایش و یا کاهش دهید .

تور دب یاز شیراز / تور دبی از تهران / تور دبی از مشهد / تور دبی از اصفهان که پرواز مستقیم به دبی را دارند قابل انجام است .

ول بهترین قیمت تور دبی را به دلیل تعداد پرواز ها از شیراز و تهران میتوانید رزرو کنید .

آخرین اخبار ویزا و تور دبی و امارات در روزهای شیوع کرونا:

همراهان همیشگی گردشگران به اطلاع میرساند 

 صدور  ویزای توریستی و تور دبی برای تعطیلات نوروز پرواز مستقیم از شیراز قابل اجرا می باشید 

جدیدترین مقالات امارات

آب و هوای دبی در 7 روز آینده

آب هوای دبی امارات

تور دبی از لار

تور دبی از تهران

تور دبی از قشم

تور دبی از پرطرفدارترین تورهای خاورمیانه

دبی یکی از بزرگترین شهرهای کشور امارات متحده عربی است. این شهر به دلیل موقعیت سوق الجیشی به بندری مهم تبدیل شد، و پس از خروج بریتانیا، کشف نفت و استخراج گاز، تغییر سیاست ها، تبدیل این شهر به منطقه آزاد تجاری، و واردات و صادرات بدون محدودیت، باعث شد که این شهر به زودی پر رونق شده و سیاست های گردشگری را نیز در دستور کار قرار دهد. اینک دبی یکی از بزرگترین مراکز گردشگری نه تنها در خاور میانه بلکه در جهان است، و تور دبی در سراسر دنیا در صدر فهرست تورهای خارجی قرار گرفته است.

امارات برای جذب بیشتر گردشگران، علاوه بر تجارت آزاد و مراکز خرید مجلل، بر روی زیبا سازی شهر و مهندسی مدرن و عجیب ساختمان ها و آسمان خراش ها سرمایه گذاری کرده است. بعلاوه انواع فستیوال ها و جشنواره ها نیز برگزار می شود که مستقیماً در خدمت صنعت توریسم می باشد. دبی در منطقه بسیار گرمسیر قرار دارد. تابستان های گرم و خشک که درجه حرارت را تا 40 درجه سانتیگراد در روز می رساند. به همین دلیل بهترین زمان برای خرید تور دبی، فصل پاییز و زمستان است. دبی در زمستان نیز گرم و بطور میانگین دارای درجه حرارت 23 درجه سانتیگراد می باشد.

کلیاتی از دبی

*دبی در 200 کیلومتری جنوب ایران قرار دارد.

*زبان رسمی مردم دبی عربی است. اما از آنجا که جمعیت اصلی این شهر را مهاجران، کارگران، و گردشگران خارجی تشکیل می دهند، ناگزیر آشنایی و حتی تسلط به زبان انگلیسی نیز تا حدودی دیده می شود. زبان های فارسی، هندی، تاگولوگ، بنگالی، تامیل، مالایی و چینی نیز در دبی رایج است.

*دین رسمی امارات متحده عربی، اسلام است. اما دین های بهایی، مسیحی، سیک و بودایی نیز به شکل محدودتر در این کشور دیده می شود.

*واحد پول امارات، درهم است.

*سیستم حمل و نقل دبی نیز مانند سایر بخش های این شهر، مدرن و لوکس است. انواع وسایل حمل و نقل همچون سیستم تاکسی رانی مجهز، تاکسی قایق، مترو، و اتوبوس در سطح شهر وجود دارد که می توان بر حسب علاقه به تجربه و بودجه هر یک از آنها را امتحان کرد.

*گردشگری یکی از اصلی ترین استراتژی های درآمدزایی امارات است. امارات با آنکه یکی از اصلی ترین صادر کننده نفت جهان به شمار می آید، اما تنها 6 درصد از تولید ناخالص داخلی امارات از اقتصادی نفتی تشکیل می شود. درآمد اصلی این کشور از گردشگری بخصوص در دبی و منطقه آزاد جِبِل علی تأمین می شود.

تور دبی از شیراز

گردشگران بسیار از ایران به مقصد دبی پرواز می کنند. از تهران و بسیاری شهرها می توان به دبی سفر کرد. اما تور دبی از شیراز این مزیت را دارد که فاصله کمتری تا دبی دارد، پرواز کوتاهی در حدود 50 دقیقه (دقیق تر: 48 دقیقه) نسبت به پرواز 2ساعته تهران خواهید داشت، هزینه پرواز ارزان تر خواهد بود، شرایط پرواز از فرودگاه شیراز آسان تر از شرایط سایر فرودگاه ها است.

بخش های اصلی شهر دبی

دبی با رودخانه خور، به دو بخش «دیره» و «بر دبی» تقسیم می شود. اصلی ترین بخش های شهر دبی که گردشگران در تور دبی می توانند به گشت و گذار در آنها بپردازند، می توان از این مناطق نام برد: منطقه بر دبی، منطقه دیره، منظره مارینا، منطقه جمیرا، منطقه جبل علی، منطقه السطواه، منطقه البرشا، منطقه میردیف، منطقه کرامه، منطقه الممزر.

تور دبی و مراکز گردشگری در این شهر

می توان مدعی شد که شرکت در تور دبی و سفر به این شهر، انتخاب اول ایرانیان برای گردشگری است اما این انتخاب تنها مختص به ایرانیان نیست. دبی با رشدی سریع چنان در مرکز دید جهانیان قرار گرفت که در سال 2007 امارات را به پربازدید ترین کشور جهان بدل کرد.

دبی از مراکز دیدنی بسیاری برخوردار است به همین دلیل اکثر افراد ترجیح می دهند با تور دبی به این کشور سفر کنند تا بتوانند همراه با راهنمایان از تمامی این مناطق دیدن کنند. در ادامه برخی از مراکز دیدنی و گردشگری دبی که با خرید تور دبی می توانید از آنها دیدن کنید را می آوریم.

1) برج خلیفه (Burj khalifa)

این برج مرتفع ترین ساختمان جهان است. این برج با 829 متر بلندی، امکانی را فراهم می آورد تا از طبقه 124 این ساختمان، نمای 360 درجه ای از دبی را ببینید. لیدرهای تور دبی بلیط ورود به این برج را برای شما تهیه و به آسانی در اختیار شما قرار می دهند.

3) برج العرب (Burj Al Arab)

برج العرب سومین هتل مرتفع و اولین هتل 7ستاره جهان، البته گران قیمت ترین هتل دنیا نیز هست که هزینه یک شب ماندن در این هتل، 1500 دلار خواهد شد. رستوران زیر آب Al – Mahara  در این برج که به طور کلی از شیشه درست شده است از دیگر جاذبه های گردشگری دبی است. به علت گرانقیمت بودن این هتل، معمولاً پیشنهاد تور دبی برای سکونت گردشگران نیست، اما می توان از آن دیدن کرد.

2) آب نمای دبی (Dubai Fountain)

این آب نما رو به روی برج خلیفه و مرکز خرید دبی مال بنا شده است. این آب نما با طراحی ای مدرن و زیبا از جاذبه های گردشگری دبی است که از 5 دایره و 25 رنگ تشکیل می شود، و ارتفاع آن به 152 متر می رسد.

4) جزیره نخل دبی (Palm Island)

این جزیره به شکل نخل طراحی شده است و در خود مراکز دیدنی و گردشگری دیگری را جای می دهد، همچون: هتل های مدرن و لوکس، محل های غواصی، باغ وحش زیر آب، زمین اسکی روی یخ، پارک آبی آتلانتیس، و رستوران های مجلل.

7) موزه دبی (Dubai Museum)

این موزه برترین موزه دبی، و واقع در فورت الفاهیدی است که در گذشته محل اقامت خانواده حاکم می بود.

6) دبی کریک (Dubai Creek)

کسانی که از طریق تور دبی به این شهر عزیمت می کنند می توانند به راحتی از چند مکان دیدنی در این شهر دیدن کنند. مکان هایی همچون: برج خور عربی، برج های دوقلوی دیره، پارک خور دبی، کلوپ گلف و قایقرانی.

5) مسجد جمیرا (Jumeirah Mosque)

مسجد سنگی، تاریخی و به جامانده از قرون وسطی. مسجد جمیرا، مرکز تفکر فرهنگی شیخ محمد بن راشد است که محلی برای تجمع شرکت کنندگان در تور دبی، ارائه غذاهای سنتی، برگزاری سخنرانی، و تدریس دروس عربی است.

10) مدینه الجمیرا (Madinat Jumeirah)

آمارهای گردشگران در تور دبی نشان می دهد که آنها مدینه الجمیرا را به عنوان مجلل ترین و مدرن ترین استراحتگاه جهان می شناسند که بیش از 40 هکتار وسعت دارد. بازار سوق مدینه الجمیرا از مراکز گردشگری جذاب در این استراحتگاه است. قایق تاکسی های زیبایی نیز برای حاضرین در تور دبی وجود دارد که بتوانند با آسودگی در مناطق آبی این استراحتگاه تفرج کنند.

12) دبی مارینا (Dubai  Marina)

برای گردشگران تور دبی، یکی از گرانقیمت ترین بخش های گردشگری دبی، دبی مارینا است. این منطقه برج های مسکونی دیگری در اطراف خود دارد که بطور مثال «دبی مارینا مال» از قیمت مناسب تری برای سکونت گردشگران تور دبی برخوردار است. از دیگر مراکز دیدنی این منطقه می توان از اسکله 20 متری، آب نمای الشهاب، تفرجگاه مارینا و مرکز خرید مارینا نام برد.

11) سافاری دبی (Dubai Safari)

از تفریحات اصلی گردشگران تور دبی است، به گونه ای که گویی سفر دبی بدون سافاری ناکامل می ماند. سافاری دبی سفر در بیابان، گذر از مزرعه پرورش شتر، شتر سواری، شن سواری، اسکی روی شن، سوار شدن بر اتومبیل های بیابان رو، ATV سواری، تجربه آداب فرهنگی و سنتی مانند آرایش حنا، پوشیدن لباس های سنتی، و خوردن و نوشیدن غذاهای سنتی.

8) اپرا دبی (Dubai Opera)

 ساختمان اپرا، بزرگترین مرکز هنری – فرهنگی امارات و واقع در مرکز شهر دبی است که در آن اپرا، موسیقی کلاسیک، کنسرت های مجلل، برنامه های هنری، نمایشگاه های هنری، و نمایش های کمدی برگزار می شود.

9) آکواریوم دبی (Dubai Aquarium & Underwater Zoo)

تور دبی شما را به آکواریوم بزرگ این شهر دعوت خواهد کرد که بیش از 140 نوع ماهی و آبزی عظیم الجثه در آن زیست می کنند. آکواریوم دبی در مرکز خرید دبی مال واقع شده است.

14) شهر بازی سرپوشیده آی ام جی ورد (IMG Worlds Of Adventure)

بزرگترین شهر بازی سرپوشیده جهان، پذیرای گردشگران تور دبی خواهد بود. این شهر بازی با یک نیم و متر مربع مساحت از چهار بخش: بلوار آی ام جی، ماجراجویی دایناسورها، شبکه کارتون، و بخش شگفت انگیز تشکیل شده است.

13) ساحل جمیرا (Jumeirah Beach)

از سواحل مسکونی شهر دبی که گردشگران تور دبی می توانند در آن ساکن شوند ساحل جمیرا است. دو هتل اصلی دبی یعنی برج العرب و جمیرا نیز در این ساحل قرار دارند. انواع امکانات پذیرایی، سرگرمی کودکان، کافی شاپ، فروشگاه و سالن های ورزشی در این ناحیه وجود دارند تا زمان خوشی را برای گردشگران تور دبی بسازند.

نکاتی که در سفر به دبی باید بدانید

لیدرهای تور دبی، چند نکته و قانون را در سفر به دبی برای گردشگران توضیح می دهند تا در این سفر دچار مشکل نشوند. مانند:

*در دبی، شرب خمر و استفاده از مشروبات الکلی در ملأ عام ممنوع است.

*خوردن و نوشیدن در ماه رمضان و در ملأ عام ممنوع است.

*لیست داروهای ممنوعه به دبی را تهیه کنید. در صورتی که هر نوع دارویی مصرف می کنید، حتماً نسخه پزشک به زبان انگلیسی همراه داشته باشید تا مصرف شخصی دارو اثبات شود. نیز داشتن مواد مخدر جریمه و زندان سختی خواهد داشت.

*در دبی عکس گرفتن از غریبه ها و بدون اجازه آنها 500 هزار درهم جریمه و 6ماه حبس در پی خواهد داشت.

*پوشیدن لباس های آزادانه، برهنه و بدن نما، و نیز مزاحمت برای خانم ها و به عنوان یک غریبه وارد صحبت شدن با آنها، باعث ایجاد دردسر های فرهنگی می شود.

*توهین به اسلام، فحاشی و اشارات توهین آمیز، و توهین به حاکمان امارات ممنوع است.

با خرید تور دبی، و بخصوص تور دبی از شیراز سفر خوشی به این  شهر اعجاب انگیز و لوکس را تجربه خواهید کرد.

4.1/5 - (108 امتیاز)

2 thoughts on “تور دبی از شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

سلام

دیدگاه و پیشنهاد شما راهنمای ماست

فرم گزارش

ممنونیم که ما را در بهتر کردن خدمات یاری می کنید.

سفرهای خوب از اینجا آغاز می شود . . .

پس از بررسی توسط کارشناس در کوتاهترین زمان با شما تماس گرفته می شود و تمامی مراحل و مشاوره و رزرو با شما هماهنگ  می شود .