ویزای توریستی کانادا

4.9/5

 اخذ ویزای کانادا شرایط هزینه ها 

نوع ویزا : ویزای مولتی

نوع خدمات :  درخواست آنلاین

اعتبار ویزای کانادا : 5 ساله چند بار ورود

نوع اعتبار سنجی :  انگشت نگاری در  VFS

پخش ویدیو

ویزای توریستی کانادا

ویزای توریستی انگلستان به عنوان معتبرترین و قوی ترین ویزای موجود در دنیا، سندی معتبر جهت ورود و اقامت موقت در خاک انگلستان و مجوز ورود به بیش از 30 کشور دنیاست. ( از جمله این کشورها می توان به کوبا، اسکاتلند، مکزیک، پرو، بلاروس، ایرلندشمالی، جامائیکا، ولز و پاناما اشاره کرد.)

نوع ویزای کانادا هزینه ها
ویزای توریستی 5 ساله توریستی: ۴۰۰ دلار
ویزای تحصیلی کانادا تحصیلی: ۴۵۰ دلار
ویزای کاری کاری: ۶۰۰ دلار.

صدای شما در مورد خدمات ویزای کانادا گردشگران

ویزای کانادا تاریخ صدور 10 آذر 402:

آخرین ویزای کانادا اخذ شده توسط گردشگران

ویزای کانادا تاریخ صدور  10 آذر 1402 

ویزای کانادا

مشخصات کلی ویزای کانادا

اگر شما هم جزو افرادی هستید که دریافت ویزای کانادا برایتان اهمیت دارد، قصد یافتن شغل مناسب در کشور کانادا را دارید و یا برای کار و تجارت عازم این کشور هستید، باید در اولین فرصت برای دریافت ویزا اقدام کنید. ویزای کانادا برای افراد مختلف و تحت عناوین متفاوت صادر می شود؛ ویزای کار، ویزای توریستی، ویزای تحصیلی، ویزای سرمایه گذاری و …، تنها بخشی از انواع ویزای کانادا هستند. در این قسمت با انواع ویزای کشور کانادا آشنا خواهیم شد.
کدام ویزای کانادا برای من مناسب است؟ ویزای توریستی، تحصیلی یا کاری

ویزا کانادا انواع مختلفی دارد که بسته به نیاز هر فرد می‌بایست نسبت به دریافت آن اقدام کرد.

 انواع ویزای کانادا شامل مواردی متعددی چون ویزای تویستی، ویزای تحصیلی ( ویزای دانش آموزی و دانش جویی) ، ویزای فرصت مطالعاتی و … است و  به طور کلی دو دسته کلی تقسیم بندی می‌شود:

ویزای موقت و دائم کانادا

ویزای موقت و ویزای دائم، دو دسته اصلی ویزا هایی هستند که برای ورود به کشور کانادا صادر می شوند. ویزای موقت کانادا شامل نوعی ویزا است که به متقاضیان سفر به کانادا اعطا می شود؛ در ویزای موقت، فرد مجاز است در یک دوره کوتاه مدت که با توجه به هدف سفر به کانادا معین می شود، در کانادا اقامت کند. این نوع ویزا معمولاً برای گردشگران خارجی، ملاقات با اقوام و افراد متقاضی تحصیل در کانادا صادر می گردد.

ویزای دائم کانادا پس از اقامت کوتاه مدت در این کشور در مدت معین برای فرد صادر می شود. دریافت این نوع ویزا به منزله مجوز اقامت دائم در شهرهای کانادا است. فردی که ویزای اقامت دائم در کانادا را دارد، یک شهروند کانادایی محسوب می شود. برای دریافت ویزای اقامت دائم در کشور کانادا می توان از راه های مختلف اقدام نمود.

أخذ ویزای کانادا به صورت اقامت دائم از طریق ویزای تحصیلی، ویزای کار، ویزای سرمایه گذاری، اقامت از طریق ازدواج، اقامت از طریق پناهندگی و تولد در کشور کانادا امکان پذیر است. این ویزا به مدت ۵ سال صادر می شود و پس از پایان این ۵ سال باید آن را تمدید کرد.

 

جهت ثبت درخواست و دریافت هر یک از این دو نوع ویزا به دو طریق می‌توان اقدام کرد:

  • روش اول از طرق ثبت نام آنلاین ویزای کانادا و ارایه مدارک از طریق آپلود کردن و به صورت آنلاین

  • روش دوم (Draft یا Paper) از طریق مراجعه حضوری به سفارت کانادا و ارائه مدارک به صورت دستی و پرکردن مدارک در محل سفارت کانادا

به دلیل عدم فعالیت سفارت کانادا در ایران متقاضیان دریافت ویزا کانادا می‌بایست برای بیومتریک و یاانگشت‌نگاری ویزای کانادا به یکی از وَکهای دفاتر VFS در کشورهای اطراف ایران مراجعه کنند. ( از جمله استانبول، آنکارا، گرجستان، امارات و …).

ویزای موقت کانادا

ویزای موقت کانادا نوعی از ویزا است که فرد طی زمانی مشخص و محدود اجازه ورود به خاک کانادا را دارد. فرد یا افراد می توانند تحت عناوین مختلف برای أخذ ویزای کانادا اقدام کنند. دریافت این سند مهم، صبر، تلاش و رعایت قوانین و مقررات سفارت کانادا را می طلبد. درصد زیادی از این افراد برای یافتن موقعیت شغلی بهتر در یکی از شهرهای کشور کانادا برای دریافت ویزای کانادا اقدام می کنند. برخی دیگر قصد دارند در یک مدت کوتاه برای گردش و تفریح به آنجا سفر کنند و درصد بسیار کمی هم برای دیدن از اقوام و خانواده به کانادا سفر می کنند. این افراد، متناسب با نوع سفر و مدت اقامت خود به نوع ویژه ای از ویزای کانادا نیاز دارند. در این مطلب به بررسی انواع ویزای کانادا، شرایط دریافت ویزا، مدارک مورد نیاز و مراحل صدور آنها خواهیم پرداخت.

می توان این ویزا را در ۳ زیرمجموعه اصلی تقسیم‌بندی کرد:

ویزای توریستی کانادا

ویزای توریستی کانادا، نوعی ویزای موقت کانادا است که برای توریست ها و گردشگران خارجی که قصد گردش در کشور کانادا را دارند صادر می شود. این نوع ویزا به دو صورت ساده و مدت دار به متقاضیان ارائه می شود اما در سال های اخیر فقط ویزای مدت دار یا ویزای مولتی کانادا به مدت ۵ سال صادر می شود. با أخذ ویزای مولتی کانادا، فرد مجاز است به مدت ۶ ماه در کانادا اقامت داشته باشد و پس از آن در سال آینده نیز بدون نیاز به کسب ویزا به این کشور سفر کند. ( مدت زمان اعتبار این ویزا معادل مدت زمان اعتبار پاسپورت در زمان اقدام به ویزا می باشد).
دارندگان ویزای مولتی کانادا قادر خواهند بود تا زمان اعتبار ویزای خود (اعتبار ویزای مولتی کانادا تا زمان اعتبار پاسپورت است) بدون محدودیت  زمان وارد خاک کانادا شوند و هر بار تا مدت ۶ ماه در این کشور اقامت داشته باشند و بعد از گذشت این  ۶ ماه کافی است یک بار( حتی در حد ۶ ساعت ) از کانادا خارج شوند و مجددا به این کشور بازگردند تا اقامت آنها برای ۶ ماه دیگر بلامانع باشد.
خدمات آژانس گردشگران شهرراز جهت ویزای توریستی کانادا به دو شکل ویزای نرمال و ویزای تضمینی می باشد.

ویزای نرمال و ویزای تضمینی کانادا

توجه داشته باشید که صدور ویزای 5 ساله کانادا شرایط و قوانین خاص خود را دارد. فرد یا افراد می توانند تحت عناوین مختلف برای أخذ ویزای کانادا اقدام کنند. دریافت این سند مهم، صبر، تلاش و رعایت قوانین و مقررات سفارت کانادا را می طلبد. درصد زیادی از این افراد برای یافتن موقعیت شغلی بهتر در یکی از شهرهای کشور کانادا برای دریافت ویزای کانادا اقدام می کنند. برخی دیگر قصد دارند در یک مدت کوتاه برای گردش و تفریح به آنجا سفر کنند و درصد بسیار کمی هم برای دیدن از اقوام و خانواده به کانادا سفر می کنند. این افراد، متناسب با نوع سفر و مدت اقامت خود به نوع ویژه ای از ویزای کانادا نیاز دارند. در این مطلب به بررسی انواع ویزای کانادا، شرایط دریافت ویزا، مدارک مورد نیاز و مراحل صدور آنها خواهیم پرداخت

  • روش دوم (Draft یا Paper) از طریق مراجعه حضوری به سفارت کانادا و ارائه مدارک به صورت دستی و پرکردن مدارک در محل سفارت کانادا

ارائه مدارک شغلی معتبر و مدارک مالی ( تمکن مالی و گردش حساب)، سابقه سفر

۱۰۰ میلیون تومان به ازای نفر

گردش 6 ماهه آخر حساب متقاضی
(در صورتی که گردش حساب مسافر زیاد است پرینت حساب 3 ماهه کفایت می کند)

آنلاین – حضوری

انگلیس (به صورت ترانزیت) – مراکش – کوبا – دومینیکن – مکزیک – پاناما

از طریق کارگزاری VFSGlobal

توریستی: منطبق با اعتبار پاسپورت (حداکثر ۵ سال)- تحصیلی: منطبق با برنامه تحصیلی
کاری: منطبق با دعوت‌نامه کارفرما

عکس پاسپورت – آدرس ایمیل – برگه بیومتریک

ندارد

توریستی و کاری: مهر دارالترجمه رسمی
تحصیلی: مهر دارالترجمه رسمی + دادگستری و وزارت امورخارج

عدم اعتماد به بازگشت متقاضیان – ارائه تمکن مالی نامناسب – مشخص نبودن هدف سفر به کانادا – تاریخچه سفری نامناسب

امکان اعتراض نیست

رفع ریجکتی ندارد – پس از ریجکتی دوباره باید درخواست خود را ارسال کنید

دفتر کارگزاری VFSGlobal در ترکیه – گرجستان – ارمنستان – آذربایجان و دیگر کشورها

یکشنبه تا پنجشنبه از ساعات ۸:۳۰ تا ۱۶:۳۰

توریستی: ۱۸۵ دلار – تحصیلی: ۲۳۵ دلار – کاری: ۲۴۰ دلار

توریستی: 400 دلار – تحصیلی: ۴۵۰ دلار – کاری: ۶۰۰ دلار

 خدمات مشاوره ویزای کانادا 

اگر واقعاً تمایل دارید که کارهای ویزای کانادا را اصلی، سریع و دقیق انجام دهید و امکان ریجکت شدن درخواست شما تا حد زیادی کاهش پیدا کند، بهترین راهکار، مشاوره با مؤسسه های مهاجرتی است. این نوع مراکز، معتبر بوده و همواره از تعدادی وکیل حقوقی و کارشناس مهاجرتی برای راهنمایی مشتریان خود استفاده می کنند.

خوشبختانه با پیشرفت هایی که در حوزه وب سایت های خدماتی در فضای اینترنت به وجود آمده است، امروزه شاهد آن هستیم که بسیاری مؤسسه های حقوقی معتبر مهاجرتی، خدمات مشاوره را به متقاضیان دریافت ویزای کانادا ارائه می دهند. قبل از مراجعه به هر مرکز ویزا یا مهاجرت و اقامت، بهتر است از اعتبار و سابقه کاری آن اطلاع پیدا کنید. به این ترتیب از هدر رفتن بودجه مالی خود جلوگیری می کنید.

درخواست آنلاین مشاوره و اخذ ویزای کانادا

اخذ ویزا در شهر شیراز و تهران قابل ارائه می باشد . 

لطفا از طریق لینک روبرو فرم درخواست را ارسال کنید.

4.5/5 - (4 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

پس از بررسی توسط کارشناس در کوتاهترین زمان با شما تماس گرفته می شود و تمامی مراحل و مشاوره و رزرو با شما هماهنگ  می شود .