اسکای پارک روسیه Skypark

اسکای پارک سوچی

꧂ سفر به اسکای پارک روسیه꧁

اسکای پارک یکی از جاذبه های گردشگری روسیه محسوب می شود که در منطقه سوچی واقع شده است. ‫اسکای پارک در میان پارک های مسکو به یکی از پرطرفدارترین جاذبه های فرهنگی روسیه شناخته شده است.‎

منتظر نمانید تا اتفاق‌های خوب به سمت شما بیایند. رویدادهای خوب خود را همراه گروه گردشگران شهر راز رقم بزنید. شما می­‌توانید بهترین روزها، بهترین خاطرات و هیجان انگیزترین لحظات زندگی خود را با حضور در تور سوچی و قدم گذاشتن به اسکای پارک سوچی با ما تجربه کنید.

جاذبه های گردشگری اسکای پارک

از جاذبه های گردشگری اسکای پارک می توان به پل معروف آن بر فراز آسمان سفید روسیه اشاره کرد! اسکای پارک سوچی با داشتن طولانی‌ترین پل معلق دنیا معروف به پل آسمان (Sky Bridge) و فراهم نمودن امکانات ورزش بانجی جامپینگ (Bungy jumping) و پرش از پل مذکور از 3 نقطه امن پل با ارتفاع متغیر از 69 تا 207 متری، یکی از هیجان­ انگیزترین و خاطره انگیزترین جاذبه گردشگری شهر سوچی روسیه برای تمام گردشگران شناخته شده است.

بانجی جامپینگ و پرش از روی پل آسمان (Sky Bridge)، حس پرواز بر فراز اسکای پارک را همانند عقابی برای شما خلق می­کند. البته آموزش انواع پرش با طناب، کوه نوردی و صخره نوردی در این پارک قبل از استفاده از امکانات اسکای پارک صورت می‌گیرد.

چرا پارک اسکای پارک روسیه؟!

✔️  تجربه ای ماجراجویانه و هیجان انگیز با ورزش‌های زمستانی متنوع

✔️  چشم‌اندازهای طبیعی فوق‌العاده از کوهستان‌، جنگل‌، رودخانه و دریا

✔️  وجود شیب‌های آبشاری و پیست‌های پر از برف، اسکی و اسنوبورد در پارک

✔️  لذت تله‌کابین سواری، دوچرخه‌سواری در کوهستان، پاراگلایدینگ و صعود به قله‌های کوهستانی در کنار رقابت‌های هیجان‌انگیز برفراز آسمان وسیع اسکای پارک

تور سوچی

گفتنی ها از جاذبه های اسکای پارک و روسیه کم نیست! اما خوب است بدانید که منطقه سوچی یکی از پر طرفدارترین تفریحگاه های این منطقه سردسیریست . جهت رزرو تور سوچی می‌توانید با همکاران ما در ارتباط باشید.

سفر به روسیه با گردشگران شهر راز

از آنجایی که اسکای پارک، یکی از بهترین جاذبه­‌های توریستی شهر سوچی به حساب می آید و با توجه به تنوع زیاد جاذبه های دیدنی روسیه، بازدید ازسوچی را آنگونه که باید، تجربه نکرده باشید. با ورود به منطقه اسکای پارک، دنیای جدیدی از تجربه‌ها، هیجان و شوری فراموش نشدنی را تجربه خواهید کرد. با ثبت‌نام در تورهای سوچی و روسیه، فرصتی بی نظیر برای کشف جاذبه‌های جدید و تجربه های به یادماندنی را خواهید داشت. این فرصت را از دست ندهید!

 

امتیاز دهید
img_0901-min

دیگر مطالب از وبلاگ گردشگران

سفرهای خوب از اینجا آغاز می شود . . .

پس از بررسی توسط کارشناس در کوتاهترین زمان با شما تماس گرفته می شود و تمامی مراحل و مشاوره و رزرو با شما هماهنگ  می شود .