دلایلی برای سفر به هند

کشور هند دارای اقتصاد سریع و رو به رشدی در جهان می باشد که تنها هفت دهه پس از استقلال آن ظهور کرده است. این کشور در جنوب آسیا واقع شده است و شامل 29 ایالت و 7 قلمرو اتحادیه است که هر یک از آنها فرهنگ ها، زبان و سنت های متنوعی دارند. این تنوع موجود در کشور هند بسیار مسحور کننده می باشد. در این مقاله قصد داریم دلایلی را برای سفر به هند برای شما بیان کنیم:

 

سفر مقرون به صرفه

واحد پول هند، روپیه می باشد که نسبت به ارز سایر کشورهای توسعه یافته از ارزش کم تری برخوردار می باشد. به همین دلیل با سفر به کشور هند، می توانید یک سفر مقرون به صرفه را تجربه نمایید.

سفر مقرون به صرفه

هنر و تاریخ غنی

هنر، موسیقی، پارچه و همچنین رقص هندی، دارای تاریخچه طولانی و با شکوهی می باشد؛ بخشی از آن به دلیل سلطنت طلب بودن این کشور در طول سالیان دراز می باشد که سبب گسترش چشم انداز هنری هند گردیده است. کشور هند، امروزه دارای مجموعه بسیار عالی از نشانه های معماری و اشکال مختلف فرهنگی می باشد. موسیقی کلاسیک و همچنین رقص کلاسیک هندی، یکی از انواع بی نظیر هنر در این کشور می باشد.

 هنر و تاریخ غنی

عکاسی

وجود گیاه و جانوران متنوع، رنگها، مردم و مکان های دیدنی و زیبا در کشور هند، سبب گردیده است که این کشور به یکی از بهترین مکان ها برای عکاسی تبدیل گردد. عکاسی از آسمان خراش های موجود در شهرها که نشانگر رشد هند است، آن را به یک منطقه زیبا و جذاب و یک سوژه مناسب برای عکاسی تبدیل نموده است.

 عکاسی

غذاهای خوشمزه

سرخپوستان غذاهای بسیار متنوعی می خورند. تغذیه روزانه آن هاشامل نان های صاف، عدس، سبزیجات و میوه می باشد. کشور هند دارای ترکیبی از فرهنگ های غذایی مغول ها (آسیای مرکزی)، عربی (خاور میانه) و غذاهای اروپایی است. مناطق جنوبی و شمالی کشور هند از مواد غذایی متنوعی استفاده می کنند.

 غذاهای خوشمزه

راه آهن وسیع هند

شبکه راه آهن هند روزانه حدود 22 میلیون نفر را حمل می کند. ریل سواری در هند یک تجربه منحصر به فرد می باشد، که از طریق آن می توانید چشم انداز بسیار زیبایی از روستاها و زمین های کشاورزی سبز و بسیار زیبای هند را تماشا کنید.

 راه آهن وسیع هند

ورزش ملی کریکت

بسیاری از مردم در کشور هند بر روی بازی کریکت تعصب دارند و تا حد پرستش آن را می ستایند؛ بنابراین با سفر به کشور هند می توانید تماشای یک بازی زنده کریکت در هند را تجربه نمایید.

 ورزش ملی کریکت

اقامت در خانه های قایقی شیکارا

خانه های قایقی در کشمیر و کرالا، تجربه ای بی نظیر را برای شما به ارمغان می آورد که هرگز آن را فراموش نخواهید. خانه های قایقی بسیار زیبا در کشمیر و دکوراسیون نرده های آن در کرالا بسیار با شکوه و دیدنی می باشند.

 اقامت در خانه های قایقی شیکارا

شرکت در جشن های دیدنی و جذاب

کشور هند دارای ادیان متعددی می باشد که هریک از این ادیان دارای اعتقادات و خدایان خاصی هستند و دلیل مناسبی برای برگزاری مراسم عبادت و جشن های مختلف در هند می باشند. تقریبا هر روز  در هند جشنه ای متعددی برگزار می گردد که مهم ترین آن ها عبارتند از: هولی (جشنواره های رنگی)، دیوالی (جشنواره نور) و گانپتی (به افتخار لرد گانشا). رنگ ها، آهنگ ها، رقص، چراغ ها و غذا باعث می شود که شما عاشق کشور هند شده و از سفر به این کشور بسیار مسرور گردید.

شرکت در جشن های دیدنی و جذاب

 

مناطق دیدنی در شمال شرق

شمال شرقی هند گنجینه ای است که کمتر مورد توجه قرار گرفته است. مردم و چشم انداز کوهستانی این منطقه سبب تمایز آن با سایر نقاط این کشور گردیده است که از آن جمله می توان به دریاچه ها و جشنواره ها و تپه و پارک های ملی موجود در این بخش اشاره نمود.

 مناطق دیدنی در شمال شرق

چای

چای بخش مهمی از زندگی روزمره هند را تشکیل می دهد. جالب است بدانید که هند دومین تولید کننده چای در جهان (پس از چین) است و چای در اینجا همواره آماده است. چای در بسیاری از نقاط هند فروخته می شود و آسام و دارجلینگ، در شمال شرق کشور، دو منطقه مهم برای تولید چای هستند.

 چای

معماری معابد

معماری معابد هند بسیار متنوع و زیبا است و در طول قرن ها با وجود حاکمان مختلف، معبد های بسیار زیبا با معماری های جالب و متفاوت در سراسر کشور هند ایجاد گردیده است. از جمله برجسته ترین معماری معابد هند می توان به معماری درویدای جنوبی هند، معماری نجارا از معابد معاصر وابسته به عشق اشاره کرد.

معماری معابد

امتیاز دهید
kerala-house-boat-1024x678

دیگر مطالب از وبلاگ گردشگران

سفرهای خوب از اینجا آغاز می شود . . .

پس از بررسی توسط کارشناس در کوتاهترین زمان با شما تماس گرفته می شود و تمامی مراحل و مشاوره و رزرو با شما هماهنگ  می شود .