داروهای ممنوعه در پرواز

چه داروهایی در پرواز ممنوعه؟!

این داروها رو با خودت به هواپیما نبر ...

داروهای ممنوعه در پرواز که نباید همراه خود ببرید!

شاید برای شما هم جالب باشد که در بعضی از کشورها همراه داشتن بعضی از داروها ممکن است منجر به دستگیری شما یا حتی اخراج شما از آن کشور شود!!

تمامی کشورهای دنیا از یک قانون واحد در خصوص ممنوعیت دارو در هواپیما پیروی نمی‌کنند. به عبارت دیگر ممکن است حمل یک ورق استامینوفن کدئین به کشوری منجر به بروز دردسرهای بزرگ و باورنکردنی برای شما شود. در حالی که همین دارو در کشوری دیگر جزو داروهای مجاز در هواپیما است و شما به راحتی میتوانید در جیب‌هایتان بگذارید ..!!

داروهای ممنوعه خوردنی و تزریقی دردسر‌ ساز در پرواز

به همراه داشتن قرص هایی که هر یک از ترکیبات ذیل را داشته باشند برای شما در بیشتر کشورها جریمه‌های سرسام آوری می تراشند و دردسر ساز هستند چرا که جز لیست سیاه داروهای ممنوعه به شمار می‌روند. پس توصیه می‌کنیم در پروازهای خارجی این داروها را به همراه نداشته باشید. علاوه بر قرص‌ها، شربت‌هایی نیز وجود دارند که جزو داروهای ممنوع در هواپیما اعلام شده و به همراه داشتن آن‌ها در سفرهای خارجی محدودیت دارد عبارتند از:<

💊 ترکیبات دارویی ممنوعه در پرواز 🧪شربت‌های ممنوعه در پرواز 💉داروهای ممنوعه تزریقی در پرواز
مرفین فنوباربیتال مرفین
متادون هیدروکسی زین متادون
کدئین فسفات دکسترومتورفان تالامونال
دیفنوکسیلات دکسترومتورفان بی الفتانیل
متیل فندیت - نالوکسال
اپیوم - پنتازوسین
- - پتیدین
- - دی هیدروبلزپریدول

نکات مهم برای دریافت مجوز دارو در پرواز

✅اگر داروئی به همراه دارید که می‌بایست حتما با سرنگ تزریق شود، از پزشک خود بخواهید این موضوع را درنسخه جداگانه ای ذکر کند و آن نسخه را به همراه سرنگ و دارو نگهداری نمایید.

✅ برای حمل داروهای ممنوع در هواپیما حتما نسخه کتبی پزشک خودرا به همراه داشته باشید.

دیدگاه شما در مورد این مطلب برای ما خیلی مهمه!

لطفا نظرات و تجربیات خودتان را درمورد حمل داروهای ممنوعه در هواپیما برای ما در کامنت ها به اشتراک بگذارید. سپاس بی کران  ….

5/5 - (2 امتیاز)
داروهای ممنوعه در پرواز

دیگر مطالب از وبلاگ گردشگران

سفرهای خوب از اینجا آغاز می شود . . .

پس از بررسی توسط کارشناس در کوتاهترین زمان با شما تماس گرفته می شود و تمامی مراحل و مشاوره و رزرو با شما هماهنگ  می شود .