تور ترکیبی فوق‌ لاکچری کره جنوبی ویژه نوروز 1402 (سئول – جیجو – بوسان)

5/5

شروع قیمت

4490 دلار+ نرخ ریالی

جزئیات کامل تور

خدمات تور:

9شب اقامت در هتل پنج ستاره همراه با صبحانه ی کامل  – پرواز با ایرلاین امارات – بیمه مسافرتی- ترانسفر فرودگاهی  و بین شهری – دیدار از جاذبه های جهانگردی هر شهر طبق برنامه تور کامل – ورودیه محل های مورد بازدید و پیش بینی شده در برنامه – عوارض فرودگاه های خارج از کشور – همراهی راهنمای ایرانی و محلی در روزهای  بازدید – هزینه های باربری در هتل ها – انعام راننده و راهنمای محل – احذ ویزای گروهی یا انفرادی

 

توضیحات:

✅ به همراه داشتن کارت واکسن از نوع دیجیتال که 14 روز از تزریق دوز دوم آن گذشته باشد الزامیست.

✅  با توجه به نوسانات قیمت و نرخ ارز و پرواز لطفا در زمان رزرو تور نرخ نهایی را با کانتر فروش تور چک نمایید.

✅  نفر سوم در اتاق از خدمات و سرویس اضافه استفاده نموده که به صورت تخت سفری موقتا در اتاق مستقر خواهد شد.

✅  نرخ تور بر اساس پایینترین نرخ پرواز می باشد.نرخ نهایی را با کانتر مربوطه چک فرمایید.

 

برنامه سفر

4 شب سئول  (4 گشت نیمروز)

  • بازدید به صورت عبوری از BLUE HOUSE یا  PRESIDENTIAL HOUSE  

این کاخ ماهیتی شبیه به کاخ سفید دارد و در حقیقت از طرح کاخ سفید واشنگتن برای این بنا استفاده شده است. کاخ آبی در باغ سلطنتی امپراطوری JOSEON و براساس سنت های تاریخی – فرهنگی مردم کره ساخته شده است اگرچه از نماد و جاذبه های مدرن نیز بی بهره نیست. وجود درختان انبوده در اطراف این مجموعه و کوه مرتفعی در پشت آن ، نمایی منحصر به فرد و زیبا بدان بخشیده است. به طور کلی مجموعه کاخ آبی شامل دفتر رسمی رییس جمهور، اداره تشریفات، تالار کنفرانس و دبیرخانه هئیت دولت است که در فضایی بیش از 250 هزار مترمربع بنا شده است .

 

  • بازدید از  GYEONGBOK PALACE

کاخ جیونگ بوک یکی از شاهکارهای واقعی و آثار باستانی معروف شهر سئول است. این کاخ در حقیقت کاخ اصلی از چهارکاخ بزرگ سلطنتی به شمار می رود. متاسفانه بخش زیاداین کاخ توسط امپراتورهای بزرگ ژاپن از بین رفته است. اما بابازسازی های صورت گرفته توانسته شکوه گذشته خود را بازیابد. این کاخ یکی از زیباترین و جذاب ترین کاخ های کره جنوبی است و در بیشتر لیست های گردشگری در اولویت جدول بازدید قرار می‌گیرد. جیونگ بوک که در دهه پایانی قرن چهاردهم ساخته شده مکان مناسبی برای کسب اطلاعات درباره سنت معماری و آداب  و رسوم باستانی این کشور است.

 

  • بازدید از NATIONAL FOLK MUSEUM
  • این موزه در 8 نوامبر 1954 توسط دولت آمریکا ساخته و در 25 آوریل 1964 بازگشایی شد. این موزه دارای اشیاء تاریخی ست که زندگی سنتی مردم سئول را به نمایش می گذارند. بازدید عبوری از SEOUL N TOWER و گشت در منطقه MYEONGDONG که شامل مراکز خرید و توریستی بسیار می‌باشد.
  • برج سئول به ارتفاع 236.7 متری بروی تپه نامسان ( ارتفاع 243 متر) واقع شده که چشم اندازی بی نظیر از سئول و مناطق مجاور در اختیار بازدیدکنندگان قرار خواهد داد. این برج با نور پردازی فوق العاده در ساعات مختلف شب به رنگ های متفاوتی دیده می شود. همچنین در مناسب های خاص نورپردازی های ویژه ای را بر بدنه برج نظاره گر خواهید بود.

 

  • بازدید از Korean Folk Village  

Korean Folk Village که دهکده محلی بازسازی شده قدیمی در کشور کره جنوبی است. این دهکده بازسازی شده شامل خانه های کره ای سنتی ، رستوران های کره ای و مغاره های صنعتگرانی ست که هنوز صنایع را به شیوه سنتی تولید می کنند.

اگر شما به فرهنگ کهن و سنتی علاقمند باشید، این دهکده حتما شما را به خود جذب می کند. دهکده محلی کره ای در نزدیکی سئول یکی از بهترین جاذبه های گردشگری کره جنوبی ست. همه روز ه نمایش های گوناگون شامل ازدواج سنتی ، اسب سواری و … در ساعت های هاصی برگزار می‌شود.

بازدیداز شهربازی EVERLAND : مجموعه اورلند شامل یکی از بزرگترین شهربازی های دنیا، بازارهایی به سبک فرانسوی، ایتالیایی و … و همچنین باغ وحش است. این شهربازی بزرگترین شهربازی کره جنوبی و به عنوان سیزدهمین پارک تفریحی جهان در سال 201 انتخاب شده که از جاذبه های اصلی آن می توان باغ وحش و یک پارک آبی به نام خلیج کارائیب ( CARIBBEAN BAY) را نام برد.

 

  • 3شب جیجو (2گشت نیم روز )

جزیره جذاب جیجو (JEJU ISLAND) بزرگترین جزیره آتشفشانی در کره جنوبی است. این مقصد توریستی فوق العاده با هوائی معتدل و ملایم. سواحل زیبا، آبشارها، صخره ها و غارهای متعدد یکی از جذاب ترین نقاط کره جنوبی به شمار می رود. این جزیره با داشتن مناظر منحصر به فرد به عنوان میراث جهانی از طرف سازمان یونسکو انتخاب شده است. همچنین اخیرا گواهینامه جهانی ژئوپارک را کسب کرده و به عنوان یکی از عجایب هفتگانه طبیعت شناخته شده است. بازدید از پارک SUWOLBONG ، HALLIM PARK، صخره YONGMORY ، و آبشار  CHEONJEYEON ، قله SUWOLBONG در غربی ترین نقطه جزیره جیجو واقع شده است. این قله 77 متر بالاتر از سطح دریا واقع شده و به اقیانوس دید دارد و توسط زمین های سبز محاصره شده است.

بازدید از SEONGEUP FOLK VILLAGE : این روستا در دامنه کوه HALLA در جزیره جیجو قرارگرفته و شهر کوچکی با فرهنگ های بسیار متفاوت است.

بازدید از قله  SEONGEUP ILCHULBONG و غار MANJANG که هردو در میراث جهانی یونسکو قراردارند.

باز از موزه خطای دیدTRICK ART MUSEUM : این موزه که اولین موزه هنره های تجسمی در کره جنوبی ست در شهر SEOGWIPO در نزدیکی SEONGEUP FOLKVILLAGE قراردارد. تمامی نقاشی ها و تصویرهای موجود در این موضوع بصورت سه بعدی طراحی شده است.

 

  • 2 شب بوسان ( 1 گشت نیم روز )

بوسان دومین شهر بزرگ کره جنوبی ست. این شهر در بزرگترین ناحیه صنعتی کره جنوبی به نام (( منطقه اقتصادی جنوب شرقی )) واقع شده است. بوسان شهری فرهنگی، آموزشی و مرکز اقتصادی در منطقه به شمار می رودو بزرگترین شهر بندری کره جنوبی است. این شهر در جنوب شرقی شبه جزیره کره قراردارد.

این شهر طولانی ترین خط ساحلی و بلندترین رودخانه کره را دارد.

  • دیدار از گورستان ( THE UN MEMORIAL) : این گورستان شامل مقبره های سربازان کشته شده از 16 کشور جهان در طول جنگ جهانی سال های 1950-1953 است.
  • گشت در بازار ماهی JAGALCHI که از دیگر جاذبه های دیدنی و معروف بوسان است و می توان در آن انواع غذاهای دریایی و آبزیان را مشاهده کرد.
  • بازدید از برج پر آوازه بوسان ( BUSAN TOWER)

بازگشت به سئول و بازدید از خیابان دیدنی INSADONG

  • مدت زمان گشت نیم روز : 4 ساعت از هتل به هتل
  • مدت زمان گشت تمام روز : 8 ساعت از هتل به هتل

مهم : برنامه ی فوق طبق برنامه ی اولیه کارگزار تهیه و تنظیم شده است و احتما جابه جایی – حذف و یا اضافه شدن گشت ها ، تغییر در پروازهای داخلی و هتل و همچین حذف، کم یا زیاد شدن تعداد وعده های غذایی وجود دارد. ( فقط در شرایط اضطراری ) شایان ذکر است که برخی از وعده های غذایی غیرقابل تغییراست.

 

 

 

باآرزوی سفری خوش

گروه گردشگران شهرراز

امتیاز دهید

فرودگاه مبدا

برای نمایش پکیج روی موبایل کد زیر را اسکن کنید

8:30 صبح تا 8 شب حضوری و آنلاین میزبان شما هستیم

سفرهای خوب از اینجا آغاز می شود . . .
لودینگ ...

مشاوره و رزرو

پس از بررسی توسط کارشناس در کوتاهترین زمان با شما تماس گرفته می شود و تمامی مراحل و مشاوره و رزرو با شما هماهنگ  می شود .

مشاوره و رزرو

پس از بررسی توسط کارشناس در کوتاهترین زمان با شما تماس گرفته می شود و تمامی مراحل و مشاوره و رزرو با شما هماهنگ  می شود .