7 هتل با دسترسی رایگان به دو پارک آبی معروف دبی

7 هتل با دسترسی رایگان به دو پارک آبی معروف دبی

꧂ هتل های 5 ستاره دبی ꧁

با دسترسی رایگان به 2 پارک آبی معروف دبی

·٠•● Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ●•٠·˙

دبی به خاطر هتل‌های لوکس و پارک‌های آبی هیجان‌انگیز مشهور است. دو پارک آبی معروف دبی، آکواونچر (Aquaventure) در آتلانتیس پالم و وایلد وادی (Wild Wadi) در نزدیکی برج العرب، تجربه‌های آبی فوق‌العاده‌ای را به بازدیدکنندگان ارائه می‌دهند.
چند هتل در دبی دسترسی رایگان به یکی از این پارک‌های آبی را به مهمانان خود ارائه می‌دهند. در ادامه، هتل‌هایی با دسترسی رایگان به این دو پارک آبی را با جزئیات کامل معرفی می‌کنیم.

با ما همراه باشید:

رزرو هتل های 5 ستاره دبی

هتل آتلانتیس د پالم دبی

Atlantis The Palm

هتل آتلانتیس د پالم دبی (Atlantis, The Palm) یکی از لوکس‌ترین و در عین حال معروف‌ترین هتل‌های دبی است که در جزیره نخلی و پرطرفدارجمیرا (Palm Jumeirah) قرار دارد. این هتل نمادین به خاطر طراحی منحصر به فرد، امکانات فوق‌العاده لاکچری و تجربه‌های بی‌نظیری که به مهمانان خود ارائه می‌دهد، زبانزد خاص و عام است.

هتل جمیرا بیچ دبی (Jumeirah Beach Hotel) یکی از نماددین ترین و مشهورترین هتل‌های شهر آسمان خراش های خاورمیانه است که به دلیل طراحی بی نظیر، امکانات لوکس و موقعیت عالی خود در ساحل جمیرا از طرفداران بسیاری به ویژه ایرانی ها برخودار است. این هتل که به شکل موج طراحی شده، در نزدیکی برج العرب، یکی دیگر از نمادهای آسمان خراش های دبی، قرار دارد.

هتل جمیرا بیچ دبی

Jumeira Beach Hotel Dubai

هتل جمیرا النسیم دبی

هتل جمیرا النسیم دبی (Jumeirah Al Naseem) از لوکس‌ترین و جدیدترین هتل‌های مجموعه مدینه جمیرا در دبی در میان گردشگران از سراسر جهان شناخته شده است. هتل جمیرا النسیم به خاطر طراحی مدرن، خدمات عالی و فوقا العاده لاکچری و همچنین موقعیت جغرافیایی استثنایی خود در نزدیکی برج العرب و ساحل جمیرا نیز از شهرت خاصی برخوردار است.

هتل جمیرا قصر دبی

از دیگر هتل‌های مجلل و لاکچری شهر آسمان خراش ها می توان به جمیرا القصر (Jumeirah Al Qasr) دبی اشاره کرد. هتل 5 ستاره جمیرا القصر دبی همانند کاخ‌های سلطنتی عربی، دارای امکانات و خدمات فوق العاده عالی پذیرای حضور شما در منطقه مدینه جمیرا و در نزدیکی برج العرب می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با کلیلک روی دکمه ذیل، از خدمات این هتل رویایی و شرایط رزرو هتل کاملا مطلع شوید.

Jumeirah Al Qasr Dubai

Jumeirah Dar Al Masyaf Dubai

هتل جمیرا دار المسیاف دبی

هتل جمیرا دارالمسیاف دبی (Jumeirah Dar Al Masyaf) یکی از منحصر به فردترین هتل‌های مجموعه بزرگ Jumeirah Village است. جمیزا دار المسیاف کاملا به سبک خانه‌های سنتی عربی طراحی شده و فضایی خصوصی، آرام و در عین حال بسیار مجلل را برای مهمانان خود فراهم می‌کند.

در این مقاله، ما 7 هتل بسیار لوکس و 5 ستاره با دسترسی رایگان به 2 پارک آبی دبی را بررسی کرده‌ایم. با توجه به اینکه دبی و در کشور امارات از ابعاد گردشگری، اقتصادی، تجاری و… از اهمیت بسیاری در سراسر جهان برخوردار است، و سالیانه میزبان افراد بسیار زیادی از هر گوشه از جهان است، هتل‌ها،انواع تورها، خطوط پروازی و ایرلاین های مقصد دبی از توجه ویژه برخوردار است.

جهت اطلاع از انواع خدمات گروه گردشگران شهر راز می توانید با کارشناسان ما در هر ساعت از شبانه روز از طریق روش های ذیل در ارتباط باشید.

 

4/5 - (2 امتیاز)
پارک های آبی دبی

دیگر مطالب از وبلاگ گردشگران

سفرهای خوب از اینجا آغاز می شود . . .

مشاوره و رزرو

پس از بررسی توسط کارشناس در کوتاهترین زمان با شما تماس گرفته می شود و تمامی مراحل و مشاوره و رزرو با شما هماهنگ  می شود .

مشاوره و رزرو

پس از بررسی توسط کارشناس در کوتاهترین زمان با شما تماس گرفته می شود و تمامی مراحل و مشاوره و رزرو با شما هماهنگ  می شود .