هتل فایو لوکس جمیرا دبی Five Luxe Dubai Hotel

5/5

تور هتل فایو لوکس جمیرا دبی Five Luxe Dubai Hotel

تور های پیشنهادی شامل : اقامت هتل انتخابی / پرواز رفت و برگشت / ترانسفر فرودگاهی / اینترنت بین الملل / بیمه مسافرتی و پشتیبانی تلفنی و انلاین اختصاصی   می باشد .

✅ امکان تغییر تعداد شب اقامت ✅ اینترنت بین المللی هدیه روی سیمکارت شما ✅ پشتیبانی آنلاین و تلفنی حین سفر ✅ تماس رایگان با ایران (اختصاصی مسافران VIP گردشگران)

چرا هتل فایو لوکس دبی ؟!

🔸 دارای ویلاها و اتاق‌های بزرگ با استخر خصوصی

🔸 به راحتی می توانید از مرکز تناسب اندام و اسپای لوکس این هتل بهره مند شوید

🔸 وجود چندین رستوران و کافه با انواع فرهنگ های مختلف و متنوع سراسر جهان

🔸 انتخاب مناسب برای تفریح و جشن‌ها

🔸 دارای فضای شاد و پر انرژی برای انواع جشن ها و ایونت های دوستانه

🔸 دسترسی آسان به مراکز خرید، مناطق دیدنی، و ساحل جمیرا

🔸 محیط خانوادگی و دوستانه

🔸 دارای اتاق‌های بزرگ، خدمات نگهداری از کودکان و فعالیت‌های مخصوص کودکان

 

تور از مبدا :

 شیراز

 تهران

بندرعباس

res

جزئیات کامل هتل فایو لوکس جمیرا دبی Five Luxe Dubai Hotel

یکی از صد ها هتل های 5 ستاره دبی که از طرفداران بسیاری از سراسر جهان برخوردار است، هتل 5 ستاره فایو لوکس دبی می باشد یک مجموعه هتل‌های لوکس و محبوب اماراتی شناخته شده و شامل دو هتل 5 ستاره می‌شود: هتل فایو پالم جمیرا (FIVE Palm Jumeirah) و هتل فایو جبل علی (FIVE Jumeirah Village).

این هتل‌های 5 ستاره اماراتی با داشتن امکانات فوق لاکچری و فراوان، طراحی معماری مدرن، و برنامه‌های تفریحی کاملا خاص و منحصربه‌فرد، بین اماراتی ها و گردشگران بین‌المللی از سراسر جهان بسیار از اهمیت و ارزش ویژه ای برخوردار است. در ادامه به بررسی جزئیات این دو هتل 5 ستاره دبی می پردازیم:

امتیاز شما به هتل 5 ستاره فایو لوکس دبی

Booking.com
0
Expedia
0
Trip Advisor
0
Hotels
0
نظافت اتاق ها
خدمات هتل
دسترسی به دیگر مناطق
برخورد پرسنل
روم سرویس
کیفیت و تنوع غذایی

نمایی از دبی شهر آسمان خراش ها

پخش ویدیو

اطلاعات کامل هتل فایو لوکس در شهر دبی

1. هتل فایو پالم جمیرا (Five Palm Jumeirah)

یکی از هتل های زیر مجموع هتل فایو لوکس دبی، هتل 5 ستاره فایو پالم جمیرا می باشد که در یکی از مناطق معروف و لاکچری نشین دبی یعنی پالم جمیرا و درمیان همتایان خود در امارات خود نمایی می‌کند. از جذابیت های خاص هتل فایو پالم جمیرا می توان به معماری مدرن، شیک و همچنین مناظر چشم‌نواز از دریای فیروزه ای خلیج فارس و خط افق دبی، اشاره کرد …!

امکانات هتل 5 ستاره Five Palm Jumeirah:

  • اتاق‌های دلوکس:

هتل فایو پالم جمیرا، دارای ۴۷۷ اتاق و سوئیت می باشد با هر کدام از آن ها، با داشتن اتاق نشیمن مجزا، بالکن‌های اختصاصی همراه با چشم انداز دریا و پانوراما، خدمات ویژه برای مهمانان فراهم کرده است.

  • رستوران ها:

گفتنی است که هتل فایو پالم جمیرا دبی دارای رستوران ها و بارهای معروف بسیاری است، از جمله رستوران ایتالیایی Cinque، رستوران ژاپنی Maiden Shanghai و رستوران مدیترانه‌ای Praia. هر کدام از این رستوران‌های معروف اماراتی، با منوی خاص و فضای شیک، تجربه‌ای منحصربه‌فرد را از سفر به دبی برای مسافران گردشگران ارائه می‌دهند.

  • خدمات تفریحی:

فایو پالم جمیرا دارای یک ساحل اختصاصی و 5 استخر روباز، سالن اسپا و مرکز سلامتی ReFIVE، و همچنین باشگاه بدنسازی کاملا مجهز است.

2. هتل فایو لوکس جی بی آر  (Five Luxe JBR) 

از دیگر هتل های زیر مجموع هتل فایو لوکس امارات، هتل 5 ستاره فایو لوکس جی بی آر می‌باشد که در منطقه جبل علی، نزدیک به مرکز شهر و مناطق تجاری دبی واقع شده است. این هتل دایره ای شکل، با مناظری پانورامیک از شهر شیخ نشین ها و بیابان‌های اطراف احاطه شده است.

امکانات هتل 5 ستاره Five Luxe JBR:

  • سوئیت ها و اتاق های فایو جبل علی:

از جمله امکانات هتل فایو جبل علی می توان به سوئیت ها و اتاق های آن اشاره کرده است که تعداد آن به   ۲۴۷ اتاق و سوئیت می رسد. از  پنت‌هاوس‌های لوکس، سوئیت‌های یک، دو و سه خوابه گرفته تا ویلاهای اختصاصی با استخرهای خصوصی …

  • رستوران ها و بار های هتل:

هتل 5 ستاره فایو لوکس جبل علی، دارای چندین رستوران و بار است که طعم لذیذ غذاهای بین‌المللی، عربی و محلی را در محیط‌های شیک و مدرن این رستوران ها برای شما به شدت خاطره ساز می کند. همانند رستوران‌های معروف آن نظیر Soul Street (سرو غذاهای خیابانی لذیذ و فوق العاده) و Turn Up.

  • امکانات سرگرمی و تفریحی:

فایو جبل علی دبی دارای سالن های مجهز اسپا، سونا و جکوزی، استخرهای روباز و باشگاه بدنسازی می‌باشد.

رزرو هتل فایو لوکس دبی

جهت رزرو هتل فایو لوکس دبی می توانید در هرساعت از شبانه روز با همکاران ما در گروه گردشگران شهر راز، با هر یک از روش های ذیل در ارتباط باشید:

دبی

مناسب برای :

رتبه کلی هتل 90%
سفر کاری 70%
سفر خانوادگی 100%
سفر زوج 90%
سفر تنهایی 80%

8 صبح تا 8 شب حضوری و آنلاین میزبان شما هستیم

سفرهای خوب از اینجا آغاز می شود . . .

مشاوره و رزرو

پس از بررسی توسط کارشناس در کوتاهترین زمان با شما تماس گرفته می شود و تمامی مراحل و مشاوره و رزرو با شما هماهنگ  می شود .

سلام

دیدگاه و پیشنهاد شما راهنمای ماست

فرم گزارش

ممنونیم که ما را در بهتر کردن خدمات یاری می کنید.

مشاوره و رزرو

پس از بررسی توسط کارشناس در کوتاهترین زمان با شما تماس گرفته می شود و تمامی مراحل و مشاوره و رزرو با شما هماهنگ  می شود .