8 دلیل حیرت انگیز که قطعا باید برزیل را ببینید!

برزیل یکی از بزرگترین کشورهای جهان، با تنوع و جذابیت های بسیار است. تنوع فرهنگی، مذاهبی، ورزشی به همراه اقتصاد پویای برزیل، توریست های سراسر جهان را به بازدید دعوت می کند. تنوع گیاهی و جانوری در جنگل های بارانی آمازون را تنها در تور برزیل می توان دید. اگر تاکنون به این کشور بی نظیر سفر نکرده اید اکنون زمان سفر به برزیل فرا رسیده است اینها برخی از دلایل سفر به برزیل در همین تعطیلات هستند.

8- سواحل رویایی برزیل

سواحل رویایی برزیل

در سفر به برزیل بیش از 1500 ساحل بی نظیر را می بینید که چشم را خیره می کند. یکی از دلایل سفر به برزیل بازدید از سواحل جذاب و بیش از 500 پارک ساحلی فوق العاده در این کشور است. برای رسیدن به ساحلی شنی باید از میان درختان نخل تنومند عبور کنید. در کنار آب های شور، نوار ساحل شنی تا جاییکه چشم کار می کند ادامه دارد.

7-کارناول های جذاب برزیل

کارناول های جذاب برزیل

کارناوال های برزیل! همین یک دلیل برای سفر به برزیل کافی است. کارناوال های برزیل از محبوب ترین کارناوال ها در دنیا هستند. در زمان برگزاری کارناوال درهمه شهرها از جمله ریو، جشن و شادی از صبح تا شب ادامه دارد. لباس های عجیب و غریب، رقص های خیابانی مخصوص، آتش بازی و شکوه و زیبایی کارناوال در برزیل را برای همیشه به یاد خواهید داشت.

6- سفر به برزیل خوش آب و هوا

سفر به برزیل خوش آب و هوا

برزیل کشوری گرمسیری و با هوایی میشه آفتابی است. باران های فصلی برزیل در تمام طول شب ادامه دارد و صبح ها هوایی پاک و آفتابی درخشان در تمام طول ساحل به چشم می خورد. همه ایام سال امکان تفریحات ساحلی و لذت بردن از ورزش های آبی وجود دارد. در برزیل خبری از سرما نیست.

5-مهمان نوازی دوست داشتنی برزیلی ها

مهمان نوازی برزیلی ها

اقتصاد برزیل بر پایه گردشگری استوار است و این را همه مردم برزیل به خوبی می دانند. برزیلی ها با لبخنذی همیشگی پذیرای گردشگران هستند. در سفر به برزیل از بهترین مهمان نوازی و پذیرایی که تاکنون ندیده اید لذت خواهید برد.

4- فرهنگ اعجاب برانگیز برزیل

فرهنگ اعجاب برانگیز برزیل

یکی از مهم ترین دلایل سفر به برزیل ، سبک زندگی و فرهنگ مردم برزیل است. جشنواره های موسیقی و نمایش های باورنکردنی ریشه در بافت سنتی و زندگی مدرن برزیل دارد. فرهنگی غنی که بر پایه جشن و شادی بنا شده، گردشگران را مسحور می کند.

3-محیط زیست استثنایی برزیل

محیط زیست استثنایی برزیل

برزیل یکی از نادرترین نقاط جهان با جنگل های طبیعی است. بیش از 100 هزار گونه مختلف از گیاهان کمیاب و عجیب دنیا در جنگل های برزیل ماوا دارند. جنگل های شگفت انگیز آمازون، پناهگاه اکوتوریسم متنوع برزیل است. بیشترین گونه های گیاهی جهان در این کشور عجیب دیده شده است.

2- برزیل بهشت فوتبال دوستان

برزیل بهشت فوتبال دوستان

بدون شک برزیل یکی از بهترین تیم های فوتبال دنیا را داراست. فوتبال بخش مهمی از زندگی مردم برزیل است. مردم بومی و ساکنین همه شهرها و مناطق برزیل، از طرفداران جدی فوتبال هستند. فوتبال در برزیل یک فرهنگ است فرهنگ فوتبال برزیل را در همه کوچه ها و خیابان ها می توانید از نزدیک ببینید.

1- بزرگترین صادرکننده قهوه در جهان

بزرگترین صادرکننده قهوه در جهان

بیش از یک سوم قهوه جهان در برزیل تولید می شود. برزیل بزرگترین تولید کننده و صادرکننده قهوه در کل جهان است. از 150 سال پیش تاکنون همیشه برزیل در پرورش قهوه رتبه نخست را به دست آورده است. بیش از 27000 کیلومتر مربع از زمین های برزیل زیر کشت قهوه قرار دارد. نحوه خشک کردن و فرآوری قهوه در برزیل موجب کیفیت بالای این محصول شده است.
بومی های برزیل معتقدند: توریست ها با یک بار سفر به برزیل، برای همه سال های عمرشان خاطره خواهند داشت.

امتیاز دهید
سفر به برزیل

دیگر مطالب از وبلاگ گردشگران

سفرهای خوب از اینجا آغاز می شود . . .

پس از بررسی توسط کارشناس در کوتاهترین زمان با شما تماس گرفته می شود و تمامی مراحل و مشاوره و رزرو با شما هماهنگ  می شود .