تور ویتنام نوروز 1403

5/5

شروع قیمت

68.350.000 تومان

جزئیات کامل تور

🍀 تور ویتنام ویژه نوروز 1403 🍀

 

2 شب هانوی + 1 شب خلیج هالونگ + 3 شب دانانگ + 3 شب هوشی مین (مک گنگ لتا)

 

🔻 خدمات تور:

▪ ویزای ویتنام 

دریافت بیمه مسافرتی

▪ پرواز داخلی بین هانوی – دانانگ – هوشی مین 

▪ ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی

▪ راهنمای محلی

▪ ترانسفر فرودگاهی گشت های شهری طبق برنامه سفر به همراه ورودیه ها

▪ هزینه قایق های محلی 

🔻 توضیحات:

▪ مدارک جهت ویزا عکس 3 * 4 زمینه سفید رنگی و اسکن پاسپورت می‌باشد.

▪ در صورت یک شب اضافه در هانوی حدود 50 تا 70 دلار به پکیج اضاف می‌گردد.

 

🔻 برنامه سفر

☀️ روز اول: رسیدن به شهر هانوی

به فرودگاه بین المللی شهر هانوی می رسید. به محض رسیدن به استقبال شما می آیند و به هتل در شهرزیبای هانوی منتقل می شوید و شب را در هتل سپری می کنید.

 

☀️ روز دوم : گشت شهر هانوی

هانوی، پایتخت ویتنام، ترکیبی عالی از قدیم و جدید، آسیایی و اروپایی است. با وجود توسعه سریع اخیر، این شهر بسیاری از هویت سنتی خود را حفظ کرده است.

از مجموعه اختصاص داده شده به هوشی مین، بنیانگذار کشور و ویتنامی ها به عنوان “عمو هو” اختصاص داده شده است. اولین توقف را در مقبره تاریخی هوشی مین انجام دهید. همچنین بنای تاریخی باشکوهی که برای خدمت به عنوان آخرین محل استراحت عمو هو ساخته شده است. سپس به قدم زدن در باغ گیاه شناسی زیبای کاخ ریاست جمهوری ادامه دهید تا از خانه محقر عمو هو دیدن کنید، که بر اساس یک خانه روستایی ویتنامی با طراحی ساده در محیطی آرام ساخته شده است که نشان دهنده سبک زندگی ساده، خالص و اصیل اوست. گشت در بتکده تک ستونی که در سال 1049 از چوب بر روی یک ستون سنگی ساخته شده است و شبیه به شکوفه نیلوفر آبی است که نمادی از خلوص است. به بتکده Tran Quoc ، قدیمی ترین بتکده هانوی، که در جزیره کوچکی از دریاچه غربی واقع شده است، ادامه دهید

بعد از ظهر از معبد ادبیات، اولین دانشگاه ویتنام دیدن کنید. این معبد خیره کننده که در قرن یازدهم ساخته شده است، نمونه های نادر از معماری سنتی ویتنامی است که به خوبی حفظ شده است و در پشت اسکناس 100000 دونگ ویتنامی نشان داده شده است.

دوچرخه سواری (ریکشا) راهی عالی برای تجربه هانوی از نزدیک است زیرا جو پر جنب و جوش، پر هیجان و اجتماعی است. راننده محلی‌تان شما را پشت سر راهنما به خیابان‌های باریک محله اولد که به خاطر 3۶ خیابان 3۶ معروف است، می فرستد. در داخل محله قدیمی، مانند آنها از قرن پانزدهم، 3۶ خیابان باریک محله قدیمی نام‌هایی دارند که بازتاب کسب‌وکارهایی است که زمانی در آنجا انجام می شد. خیابان ابریشم، خیابان برنج، خیابان کاغذ، خیابان لاک فروشی و خیابان جواهرات. پیچ و خم های جذاب خیابان های پشتی را کاوش کنید، قدرت چانه زنی خود را کشف کنید و با اقلام غیرعادی همراه شوید که همیشه شما را به یاد این بعد از ظهر به یاد ماندنی می اندازد. سفر خود را با پرسه زدن در اطراف دریاچه خوش منظره Hoan Kiem “دریاچه شمشیر برگشته” که نام آن برگرفته از یک شمشیر جادویی است که زمانی مورد احترام ترین قهرمانان برای شکست سلسله مینگ چینی مورد استفاده قرار گرفته .بعد از ان شب را در هانوی اقامت داریم.

 

☀️ روز سوم : هانوی – خلیج هالونگ (صبحانه + ناهار+ شام)

بعد از اینکه صبحانه را میل کردید، بعد از اینکه صبحانه را میل کردید، با اتومبیل به سمت خلیج هالونگ که جزو میراث جهانی یونسکو است، حرکت می‌کنیم ( 3 ساعت و نیم).

هر کسی که به ویتنام سفر می کند نباید شانس دیدن خلیج هالونگ، آمیزه ای زیبا از گذرگاه هارمونیک کوه و دریا را از دست بدهد.

خلیج کوچک هالونگ در خلیج Bac Bo ) Tonkin ) قرار دارد و با 3000 جزیره ی سبز که مانند جواهر به نظر می رسند، منطقه ای به مساحت 1500 کیلومتر مربع را در بر می‌گیرد.

به محض رسیدن به بندرگاه، سوار کشتی چینی می‌شویم و از زیبایی باشکوه خلیج هالونگ و ناهار با غذای دریایی تازه روی کشتی، لذت می بریم. کشتی چینی امکانات مدرن بسیاری را ارائه می‌دهد.

از غارهای شگفت انگیز در خلیج هالونگ که با قندیل احاطه شده است، دیدن فرمایید. شام را روی کشتی میل می فرمایید.

انعکاس تکه های سنگ آهکی که از داخل زمین سر بیرون آورده اند، صحنه ی قایق‌های ماهیگیری که در دل تاریکی نورافشانی می‌کنند. از این لحظات گرانبها در یکی از مهیج ترین مناظر طبیعی جهان لذت ببرید. شب را در کشتی سپری می کنید.

 

☀️ روز چهارم : هالونگ به هانوی – پرواز به دانانگ

صبحانه را در کشتی میل می کنید. بعد از لذت بردن از زیبایی های این خلیج به هانوی برمی گردیم و با پرواز به دادنگ می‌رسیم. راهنما به استقبال شما در فرودگاه می آید و اتاق خود در هتل را تحویل می‌گیرید. شب در دانانگ هستید.

 

☀️ روز پنجم :گشت دانانگ

پس از صبحانه، به هویان منتقل می‌شویم و سپس در یک تور پیاده روی با راهنما در اطراف شهر باستانی هوی آن شرکت می کنیم. از پل سرپوشیده ژاپنی، سالن اجتماعات چینی، خانه یک تاجر ویتنامی معمولی، یکی از موزه های جالب و بازار محلی دیدن کنید. گالری‌های هنری، سوغاتی‌ها و مغازه‌های خیاطی متعددی وجود دارد که در صورت تمایل میتوانید لباس‌های سفارشی تهیه کنید.

در بعد از ظهر، نگاه دقیق تری به زندگی روستایی در حومه شهر باستانی هوی آن خواهید داشت. چنین تجربه شگفت انگیزی با یک انتقال کوتاه از طریق روستاهای زیبا، مزارع برنج، قبرستان، دیدن گاومیش های آبی، باغ‌های نارگیل آبی،از قایق بامبویی در رودخانه نارگیل آب لذت ببرید. سپس شب به دانانگ برمی گردیم

☀️ روز ششم : گشت در دانانگ

امروز، حدود 30 تا 45 دقیقه از مرکز شهر دانانگ تا تپه با نا، یک منطقه کوهستانی خوش منظره با مناظر پانوراما، طی می کنیم. این مکان دمای آن در تمام طول سال بیشتر خنک است.

در ایستگاه تله‌کابین بانا هیلز سوار بر سیستم مدرن تله‌کابین می‌شوید منظرهای از طبیعتی که فوقالعاده زیباست، تماشا می کنید. وقتی روی پل طلایی راه می‌روید که به نظر می رسد توسط یک جفت دست غول پیکر که از کوه بیرون زده اند، احساس قدم زدن در ابرها را تجربه میکنید. سپس، از اوقات فراغت خود در  Ba Na Hills   برای فعالیت های بیشتر مانند تماشای ویلاهای معماری اروپایی، انبار شراب فرانسوی، تخت گل و پاگودا لذت ببرید.

☀️ روز هفتم : پرواز دانانگ به سایگون (هوشی مین)

بعد از صبحانه با پرواز به سایگون میرسیم. راهنما به استقبال شما در فرودگاه میاید و اتاق خود در هتل را تحویل می‌گیرید. شب در سایگون هستید.

 

☀️ روز هشتم : گشت سایگون

صبحانه را در هتل میل می فرمایید. سپس از تور شهر برای بازدید از CUCHI TUNNEL (تونل های معروف جنگ) و دیدن کاخ Reunification  و فروشگاه Benh Tanh  لذت می برید. سپس از   Notre Dame Cathedral  و اداره پست که به سبک فرانسوی توسط گوستاو ایفل طراحی شده، دیدن می فرمایید. پس از آن از موزه ی بقایای جنگ شامل خودروهای زرهی، بخش هایی از توپخانه، بمب ها و اسلحه های پیاده نظام که هم در داخل و هم در خارج نمایش داده شده اند، دیدن خواهید کرد. سپس به محله ی چینی نشین Cholon می رویم و از فروشگاه Binh Tay   و برج ساعت عظیم در مرکز آن دیدن می کنیم.تماشای پاگودای Thien Hau  که توسط جمعیت کلیسای چینی در قرن 19 ساخته شده است را فراموش نکنید. شب را برای گردش یا خرید در شهر هوشی مین در اختیار خواهید داشت.

☀️ روز نهم : گشت سایگون- دلتای مک گنگ (ناهار)

صبح هنگام با 2 ساعت رانندگی به سمت دلتای مکونگ، که به خاطر باغ های میوه های گرمسیری، باغ های نارگیل، محصولات سنتی ساخته شده از نارگیل مشهور است میرویم. پس از ورود، سوار قایق چوبی محلی میشوید تا از مناظر حومه شهر و زندگی رودخانه لذت ببرید.به دراگون آیلند می‌رسید و در کنار خانواده کشاورز محلی، میوه تازه چیده شده و شیر نارگیل را امتحان میکنید. در حالی که یک فنجان چای عسل می نوشید از مهمان نوازی روستایی لذت میبرید. قبل از بازگشت به سایگون، ناهار محلی از غذاهای محلی در یک رستوران محلی سرو می شود. شب در سایگون اقامت داریم.

☀️ روز دهم: بازگشت از سایگون

با توجه به زمان پرواز به فرودگاه می رویم برای برگشت به ایران.

3/5 - (2 امتیاز)

فرودگاه مبدا

8 صبح تا 8 شب حضوری و آنلاین میزبان شما هستیم

سفرهای خوب از اینجا آغاز می شود . . .
لودینگ ...

پس از بررسی توسط کارشناس در کوتاهترین زمان با شما تماس گرفته می شود و تمامی مراحل و مشاوره و رزرو با شما هماهنگ  می شود .