تور ترکیبی سریلانکا نوروز 1403 (10 شب و 11 روز)

5/5

شروع قیمت

1330 $ + 31.500.000

جزئیات کامل تور

💠 تور ترکیبی سریلانکا نوروز 1403 💠

🔹 پرواز ایرعربیا از شیراز

🔹 اقامت در هتل های 5 ستاره از شیراز

🔹 ترانسفر زمینی بین بن توتا و کندی و کلمبو

🔹 راهنمای فارسی زبان

برنامه سفر:

🔹 روز اول:

استقبال و خوش آمد گویی در فرودگاه کلمبو توسط نماینده شرکت آیتکن اسپنس و ترانسفر مسافرین به هتل درساحل سریلانکا , تحویل اتاق و استراحت .

🔹 روز دوم:

هتل های ساحل (ساحل لاک پشتهای دریایی و قایق سواری رودخانه مادو)

بعد از صرف صبحانه ، تور بازدید از ساحل تخم گذاری لاک پشتها ، منطقه کاس گودا که توریست‌ها در این محل در سکوت کامل در کمین دیدن لاک پشتهای آبی که برای تخم گذاری به ساحل می آیند، می‌نشینند .بعد ترانسفر به بالاپیتیا، بالا پیتیا منطقه ای است که شما می توانید در زیر نور آفتاب ،ادغام طبیعت و فرهنگ را ببینید که چطور توسط رودخانه مادو از هم بریده شده اند. کوتو دوا جزیره کوچکی است که محل معبد می باشد. که به قرنها پیش به پادشاه سینهالس بر می‌گردد. در حین قایق سواری دیدن طبیعت زیبای رودخانه مادو، ماهی گیری محلی‌ها و تماشای پرندگان این منطقه برگشت به هتل و استراحت.

🔹 روز سوم: ساحل

آزاد

🔹 روز چهارم: ساحل

آزاد

🔹 روز پنجم: (ساحل کندی / ساحل بنتوتا / ساحل کلوتارا / ساحل آهونگالا) به سمت شهر بعد از صرف صبحانه، حرکت بسمت شهر کندی. تحویل اتاق و استراحت

 

🔹 روز ششم: کندی – باغ سلطنتی پرادنیا-کندی

پس از صرف صبحانه، حرکت به سمت باغ سلطنتی پادشاهان قدیم کندی که در 4 مایلی کندی قرار دارد. این باغ ابتدا برای خانواده سلطنتی ساخته شده و سپس در زمان تسلط بریتانیا گسترش و بصورت باغ گیاه شناسی تبدیل شده است. در این باغ 147 هکتاری تمام امکانات پذیرایی برای بازدیدکنندگان تدارک دیده شده بازدید از عمارت هشت ضلعی فرنگی و هنرستان هنرهای زیبا موهبت الهی و تجربه لذت بخشی می باشد و چمن‌های زیبای این باغ شما را به استراحت و آرامش تشویق می‌کند.

آخرین پادشاه سلطنتی این مکان، شاه سری میکرام راج سینگ بوده که در سال 1815 به دست بریتانیا در آمده است. کندی پایتخت پادشاه قدیم یکی از آثار باستانی جهان می‌باشد. شما این فرهنگ را در بازید از جواهرات، معبد مقدس دندان بودا، و قدم زدن در کنار دریاچه کوچک شهر که در تپه پوشیده از مه قرار دارد، تجربه خواهید کرد. از جاذبه‌های کندی ، یکی از مراکز دارنده مارک‌های معروف دنیا در صنایع دستی و بازار هنر می‌باشد.

برگشت به هتل و استراحت.

🔹 روز هفتم: کندی

وقت آزاد

🔹 روز هشتم: کندی- پتاولا-کلمبو

پس از صرف صبحانه در هتل‌، حرکت بسمت شهر کندی، وقتی وارد سرزمینی شدید که 25 هکتار آن از درختان نارگیل پوشیده است از پرسه زدن بچه فیل‌ها که توسط بطری، تغذیه می‌شوند، نباید تعجب کنید. این بچه فیل‌ها بدون آزار رساندن به کسی در اطراف پرسه می‌زنند. این حیوانات غول پیکر و مهربان از سال 1975 توسط موسسه یتم خانه پیناولا نگهداری می‌شوند. در اینجا حتی حیوانات که یک پای خود را از دست داده اند، نگهداری می شوند. بیست عدد بچه فیل در این موسسه به دنیا آمده است که دیدن تغذیه و شیر خوردن آنها در صبح و عصر و یا حمام کردن فیلها لذت بخش می‌باشد. پس از بازدید منطقه پیناولا به سمت کلمبو رهسپار خواهید شد. تحویل اتاق‌ها و استراحت در هتل.

🔹 روز نهم: کلمبو

بعد از صرف صبحانه، گشت نیم روزی شهر کلمبو، کلان شهری که نه تنها ضربان تجاری کشور را در دست دارد بلکه 50 % از تولید ناخالص ملی در این شهر می‌باشد. کلمبو در غرب جزیره سریلانکا قرار دارد. رانندگی در خیابان‌های تمیز و جدول‌های سفید، کنار خیابان‌ها و گذر از آثار جنگ جهانی دوم و فروشگاه‌های مدرن چای، رستوران و لباس می‌باشد. کلمبو مرکز خرید جواهرات و بازدید از فروشگاه‌های مدرن است. کلمبو شهر نمایشگاه‌های فشن و مد ، جواهرات و صنایع دستی مشهور؛ تفریحات شبانه و کلاب ها می‌باشد. اقامت در هتل.

🔹 روز دهم:

وقت آزاد خرید

🔹 روز یازدهم: کلمبو – فرودگاه

طبق پرواز مسافر – ترانسفر از هتل به سمت فرودگاه توسط نماینده. اتمام تور.

 

4.4/5 - (7 امتیاز)

فرودگاه مبدا

8 صبح تا 8 شب حضوری و آنلاین میزبان شما هستیم

لودینگ ...

پس از بررسی توسط کارشناس در کوتاهترین زمان با شما تماس گرفته می شود و تمامی مراحل و مشاوره و رزرو با شما هماهنگ  می شود .