10 دلیل برای اینکه حتما به ویتنام سفر کنی!

ویتنام با 3000 کیلومتر خط ساحلی گرمسیری، بهشت گردشگران و علاقه مندان به ماجراجویی است. فرهنگ جذاب، غذای عالی، تفریحات ساحلی و شگفتی های دیگر ویتنام گردشگران جهانی را به خود جلب کرده است. در این مطلب راهنمای تور ویتنام  را می خوانید.

10-تاریخ ویتنام

ویتنام با فرهنگی 2000 ساله،  یکی از قدیمی ترین فرهنگ ها در آسیای جنوب شرقی است. تاریخ ویتنام پیچیدگی های زیادی دارد. ویتنام تحت تاثیر فرهنگ چینی، خمر، هند و فرانسه قرار گرفته است.

9-غذای خوشمزه ویتنامی

غذاهای خیابانی ویتنام ، شهرت جهانی پیدا کرده است. تقریبا در همه مناطق می توانید یک غذای خوشمزه را از دکه های کوچک خریداری کنید.  غذای ویتنامی همیشه خوشمزه و لذیذ است. در غذاخوری های ویتنام می توانید انواع غذاهای دریایی، برنج مخصوص و چسبنده، سوپ نودل و اسنک های خوشمزه ای را میل کنید. این اسنک ها با سبزیجات، گوشت و جلبک دریایی پر شده و در روغن فراوان سرخ می شود.

گردشگری در ویتنام

8-میوه تازه گرمسیری

میوه های گرمسیری ویتنامی خوشمزه و متنوع هستند. علاوه بر آناناس، موز و انبه در ویتنام انواع میوه های عجیب و غریب هم پیدا می شود. میوه های ویتنامی در بازارها، مغازه ها و حتی پیاده روها به فروش می رسند. برخی از این میوه ها را تاکنون ندیده اید ولی باید امتحان کنید. قیمت میوه تازه در ویتنام بسیار ارزان است.

7- بهترین قهوه جهان

ویتنام دومین صادر کننده قهوه در جهان با کیفیت عالی است. بهترین قهوه تلخ، قهوه با شیر نارگیل و قهوه با شیر را در این کشور می توانید صرف کنید. جالب است بدانید که در ویتنام قهوه با هر ترکیبی سازگاری دارد، قهوه با ماست و قهوه با زرده تخم مرغ مخصوص را حتما امتحان کنید.

سفر به ویتنام

6- مردم دوست داشتنی

ویتنام به ” سرزمین لبخند بی پایان ” معروف شده است. مردم در شهرها و روستاهای ویتنام مهمان نواز هستند و به راحتی می توانید با بومیان ارتباط برقرار کنید. ویتنام برای سفرهای بومگردی انتخاب خوبی است.

5-سواحل زیبا و بکر

سواحل ویتنام بکر و دست نخورده هستند. سواحلی زیبا که بهشت گردشگران لقب گرفته است. ساعت ها می توان در سواحل گرمسیری ویتنام به تفریح و استراحت پرداخت زمان در اینجا متوقف می شود.

سواحل ویتنام

4- کوه های عظیم و با شکوه

علاقه مندان به کوهنوردی از سراسر جهان به ویتنام می آیند تا از قله های با شکوه ان بازدید کنند. بهترین مکان برای کوهنوردی شهر ” سپا” در شمال ویتنام است که هم امکانات تفریحی مناسبی دارد و هم مکانی عالی برای دوست داران ورزش کوهنوردی است.

ماجراجویی و سفر به ویتنام

3- ماجراجویی و راهنمای سفر به ویتنام

علاقه مندان به ماجراجویی که می خواهند کمی آدرنالین خون را بالا ببرند می توانند در جاده های کوهستانی، رانندگی و یا موتورسیکلت سواری را امتحان کنند. این تفریح مناسب همه افراد نیست و باید توانایی های ویژه ای داشته باشید.

2-هزینه سفر به ویتنام

ویتنام کشور ارزانی است. هزینه سفر به ویتنام خیلی مناسب است. اتاق های خوابگاهی در روستاها و خط ساحلی با قیمت شبی 5 دلار برای اجاره موجود است. مواد غذایی هم در دکه های خیابانی به قیمت 1 یا 2 دلار به فروش می رسد.

هزینه سفر به ویتنام

1-مراکز خرید جذاب

ویتنام بهترین مراکز خرید را دارد. فروشگاه های صنایع دستی و دست سازهای محلی با عرضه زیور آلات زنانه و لباس های سنتی ویتنام، گردشگران را دعوت به خرید می کنند.

تور ویتنام

امتیاز دهید
راهنمای سفر به ویتنام

دیگر مطالب از وبلاگ گردشگران

سفرهای خوب از اینجا آغاز می شود . . .

پس از بررسی توسط کارشناس در کوتاهترین زمان با شما تماس گرفته می شود و تمامی مراحل و مشاوره و رزرو با شما هماهنگ  می شود .