10 پیشنهاد فوق العاده برای سفر به مراکش

گرچه مکان های شگفت انگیزی در آفریقا وجود دارد ولی سفر به آفریقا بدون دیدن مراکش کامل نخواهد شد. پادشاهی مراکش علاو بر بازارهای رنگارنگ، کاخ های باشکوه و میادین دیدنی، دارای سواحل طلایی طولانی در امتداد اقیانوس اطلس و کوه ها و مناظر طبیعی بی نظیری است که تاکنون ندیده اید . اگر به سفرهای ماجراجویی و هیجان انگیز علاقه مند هستید سفر به مراکش با تور مراکش ویژه را ازدست ندهید.

10 – سفر به مراکش

سفر به مراکش

مراکش کشوری با پیشینه تاریخی و فرهنگی است که جذابیت های بسیاری برای توریست های بین المللی دارد! مسجد کتیبه، قصر باهیه،مدرسه علی بن یوسف،قصر البدیع،مقابر سعدیان،باغ های مناره برخی از ابنیه باستانی در مراکش هستند که در سفر به مراکش می بینید.

9-شهری از قرون وسطی Fes

راهنمای سفر به مراکش

مراکش بخشی از امپراتوری بزرگ مغرب است که امروزه آثاری از شکوه قرون وسطی را در خود جای داده است. شهر تاریخی Fes به مدت 400 سال پایتخت امپراتوری مراکش بوده و دارای اماکنی دیدنی از قرون وسطی است. این شهر تاریخی همچنان یکی از مهم ترین شهرهای فرهنگی –مذهبی در مراکش محسوب می شود. بخش قدیمی شهر مربوط به قرن نهم میلادی است که قسمت اعظم آن دست نخورده باقی مانده و معماری های بی نظیری را در خود جای داده است. بازدید از معبد Merenid و کاخ سلطنتی دارالمخزن برای علاقه مندان به بناهای تاریخی توصیه می شود.

8- Essaouiraخلوتی سحرآمیز

دیدنی های مراکش

در سفر به مراکش برای دور شدن از هیاهوی شهر و شلوغی، شهر زیبای ساخلی و منطقه اساویرا پذیرای گردشگران است. این شهر علاوه بر ساحلی استثنایی و جذاب، مملو از ساختمان های دیدنی است. اساویرا با خیابان های باریک، خانه های رنگارنگ قرمز و موسیقی سنتی معروف است. همه کنسرت های بی نظیر موزیسین های برجسته را در این شهر ساحلی خلوت به یاد دارند. در سال 1960 میلادی جیمی هندریکس، خواننده – شاعر و گیتاریست معروف آمریکایی و باب مارلی، خواننده و ترانه سرای بین المللی جامائیکایی الاصل، در این شهر کنسرت هایی به یاد ماندنی برگزار کردند.

7- Chefchaouen بهشت کوه نوردان

Chefchaouen بهشت کوه نوردان

در شمال غربی مراکش شهر کوچک شفشاون با چشم اندازی عالی را می توان دید. Chefchaouen با منظره ای اعجاب برانگیز از کوه های ریف و خانه های معروف آبی و سفیدش را حتما باید از نزدیک دید. Chefchaouen بهشت کوه نوردان و توریست های علاقه مند به کوه نوردی است. در ای کوه، همه کافه ها و رستوران های شهر همیشه مملو از گردشگر و افراد بومی است که به خرید و فروش صنایع دستی مشغول هستند. اقامت و خورد و خوراک در این شهر کوهستانی بسیار ارزان و مقرون به صرفه است.

6- Merzouga صحرا در شهر

سفر به مراکش با تور

در سفر به مراکش می توانید یک شهر کوچک کویری را ببینید. Merzouga شهری پوشیده از ماسه های بادی است که جا به جا می شوند. آسمان درخشان و همیشه آبی این شهر کویری با چشم اندازی از صحرا، گردشگران سراسر جهان را به خود جلب می کند.Merzouga یکی از مناسب ترین محل ها برای آشنایی با زندگی بومی در مراکش است که تجربه لذت بخشی را به همراه دارد. شتر سواری در بین تپه های ماسه ای و صحرایی شگفت انگیز، بخشی از تفریحات در این شهر کوچک است.

5- کوه های Toubkal

گردشگری در سفر به مراکش

در جنوب غربی مراکش کوه های Toubkal با ارتفاع 13,671 بلندترین قله کوه های اطلس قرار دارد. کوه های Toubkal بلندترین کوه های منطقه نیز هستند که ارزش یکبار دیدن را دارند. پارک بزرگی در پای کوه با یک بازار محلی و چندین غذاخوری برای گردشگران وجود دارد. ئر سفر به مراکش از طریق روستای Imlil می توان به بالای کوه رفت. برای بازدید از کوه های Toubkal زمان کافی در نظر بگیرید دیدن چشم انداز بالای کوه ارزش این زمان اضافی را دارد! این قله های مرتفع همیشه کمی برف برای سورپرایز کردن گردشگران دارند.

4- Meknes و خرابه های رویایی

تور ویژه اسفند سفر به مراکش

این شهر کوچک در قرن هفدهم هم زمان با سلطنت سلطان مولای اسماعیل، پایتخت امپراتوری مراکش بود که امروزه آثار به جای مانده از آن را در Meknes نمی بینید. مکناس به سبک اسپانیایی و با دروازه های بزرگ احاطه شده . آثار به جای مانده از تمدن گذشته و کنده کاری های بزرگی را در این منطقه می توان دید. Volubilis خرابه های رویایی به جای مانده از یک شهر رومی است که در سفر به مراکش خواهید دید.

3- Dades Valley هیجانی وصف ناپذیر

مکان های دیدنی در مراکش

در این دره های جذاب و دیدنی که بین کوه های اطلس و Sarhro واقع شده اند می توانید اوج هیجان و لذت را تجربه کنید. صخره های عمیق سرخرنگ با قلعه های سنتی و هتل های لوکس و مدرن را یکجا در این منطقه می بینید. روستاییان این منطقه از راه توریست امرار معاش می کنند و همیشه پذیرای مسافران هستند. قلب این دره پناهگاه طبیعی حیوانات است که چشم اندازی شگفت انگیز دارد. در سراسر مسیر می توان باغ های گردو، بادام و صنوبر رادید.

2- سفر به مراکش – Tangier

تور مراکش برای تعطیلات

در شمال غربی مراکش شهر بزرگی قرار دارد که اروپاییان آن را دروازه ورود به آفریقا می نامند. Tangier در ساحل ورودی غربی به تنگه جبل الطارق واقع شده است، جایی که دریای مدیترانه با اقیانوس اطلس به هم می رسند. در دوران باستان این شهر یک محل استراتژیک محسوب می شده و از نظر سیاسی موقعیت حساسی داشته است. هم اکنون پروژه های گردشگری زیادی در این مکان ایجاد شده و پذیرای گردشگران است. مدینا، موزه کاستا، بندرگاه و چشم انداز تنگه جبل الطارق را در این شهر قدیمی می توان دید.

1- Asilah

سفر به مراکش و قلب آفریقا

یکی از جزیره ایی که در سفر به مراکش حتما باید ببینید، Asilah در سواحل اقیانوس آرام است که در ماه های گرم تابستان،هوایی مطبوع و دلپذیر دارد. جشنواره های موسیقی تابستانی به طور سالانه در این جزیره با شکوه و جنب و جوش فراوانی برگزار می شود. هنرمندان، نوازندگان، بازیگران و خوانندگان بسیاری از همه دنیا در جشنواره موسیقی Asilah شرکت می کنند. این جزیره زیبا یکی از مقاصد گردشگری در مراکش است که گردشگران بین المللی را به خود جلب می کند.

منبع: tripsavvy

امتیاز دهید
سفر به مراکش با تور

دیگر مطالب از وبلاگ گردشگران

سفرهای خوب از اینجا آغاز می شود . . .

پس از بررسی توسط کارشناس در کوتاهترین زمان با شما تماس گرفته می شود و تمامی مراحل و مشاوره و رزرو با شما هماهنگ  می شود .