10 دلیل برای سفر به آفریقای جنوبی که نمی دانستی!

آیا می خواهید یک تعطیلات ایده آل داشته باشید؟ مسافرت به همراه خانواده و دیدن مکان های جدید بخشی از تفریحات گردشگران است. در تور آفریقای جنوبی می توانید دیدار با افراد جالب، فعالیت های هیجان انگیز و بازی های متنوع را در یک روز تجربه کنید. سفر به آفریقای جنوبی دیدن کل ” جهان در یک کشور” است. اگر این دلایل برای یک سفر خاطره انگیز کافی نیست، دلایل سفر به آفریقای جنوبی را در ادامه بخوانید.

10- سواحل آفریقای جنوبی

به طور حتم Cape Town  زیباترین سواحل دنیا را دارد. ساحلی زیبا و عجیب که در کمپ خلیج می توانید پنگوئن های آفریقایی را ببینید از نادرترین صحنه های طبیعی در دنیاست. این پنگوئن ها در معرض انقراض قرار دارند و در طول مسیر و خط ساحلی دیده می شوند. در صخره های گرمسیری آفریقای جنوبی امکان غواصی برای دوست داران تفریحات آبی هم وجود دارد که در نوع خود بی نظیر است.

تور آفریقای جنوبی

9- حیات وحش آفریقای جنوبی

Kruger National Park یکی از 5 پناهگاه معروف حیات وحش در کشور است که از گونه های حیوانات نادر در آن نگهداری می شود. در آفریقای جنوبی پارک های ملی و خصوصی مختلفی برای حفاظت از حیوانات وجود دارد. بازدید و سافاری در حیات وحش آفریقا و دیدن حیوانات در زیستگاه طبیعی، عجیب ترین چیزی است که گردشگران از نزدیک می بینند. با کمی احتیاط و رعایت قوانین می توانید با حیوانات بازی کنید و حتی عکس یادگاری بگیرید.

در پارک ملی کروگر، علاوه بر پنگوئن ها و فیل ها می توانید روباه آفریقایی، پلنگ های زیبای آفریقا، زرافه ها و دیگر گونه های نایاب را در زیستگاه های طبیعی و دور از هم ببینید. در آفریقا همیشه می توانید یک گله حیوان وحشی را در حال عبور از دور دست ببینید.

حیات وحش آفریقای جنوبی

8-خوراکی های آفریقای جنوبی

غذاها و نوشیدنی های این کشور نظر گردشگران تور آفریقای جنوبی را به خود جلب می کند. بهترین رستوران های مجلل را در آفریقای جنوبی پیدا می کنید. غذاهایی عالی و با کیفیت که توسط سر آشپزهای بین المللی طبخ می شود به همراه نوشیدنی های مخصوص آفریقا، نمونه هایی از پذیرایی در این کشور هستند. ژوهانسبورگ و کیپ تاون بهترین رستوران های بین المللی با غذاهای عالی را دارند. قهوه های عالی آفریقای جنوبی را حتما میل کنید.

 

7-فعالیت های خارج از شهر

اگر اهل تفریحات و ورزش در فضای باز هستید بهترین بازی های مهیج برای تان تدارک دیده شده است. پیاده روی، کوه نوردی، اسب سواری، ورزش های ساحلی، جنگل نوردی و بسیاری از تفریحات دوست داشتنی برای گردشگران وجود دارد. سفر به آفریقای جنوبی  سراسر تفریح، بازی ، دیدن شگفتی ها و هیجان است.

فعالیت های خارج از شهر

6- مردم آفریقای جنوبی

در سفر به آفریقای جنوبی مردمی از فرهنگ های متفاوت را می توان دید. بافت فرهنگی منطقه به گونه ای است که فرهنگ های مختلف را به خود جذب می کند. به این ترتیب در آفریقای جنوبی متوجه چهره های متفاوت، دو رگه ها، لهجه های متفاوت انگلیسی و تفاوت در بافت بومی خواهید شد. این تفاوت ها در آفریقای جنوبی طبیعی است. اغلب این افراد اجدادی مهاجر داشته اند. اما آنچه در سفر به آفریقای جنوبی بیش از چهره مردم جلب توجه می کند، لبخندی است که مردم بر لب دارند. در این کشور مردم خیلی زیاد می خندند و همیشه یک لبخند بزرگ را بر لبان بومی ها می بینید.

مردم آفریقای جنوبی

5-  لمس خورشید در سفر به آفریقای جنوبی

برخی از مناطق این کشور مثل “دوربان” و “بالیتو” به طور متوسط سالیانه بیش از 300 روز آفتابی دارند. خورشید در آفریقای جنوبی  مهربان است و همیشه می درخشد. حتی در فصول بارانی نیز روزهای زیادی می توان از نعمت آفتاب استفاده کرد. بارش در آفریقای جنوبی به صورت کوتاه و مقطعی است که معمولا در بعد از ظهرها شروع می شود و هوا را پاک و لطیف می کند.

سفر به آفریقای جنوبی با تور

4- تفریحات خانوادگی

سفر به آفریقای جنوبی به همراه خانواده خاطره ای فراموش نشدنی است. در سراسر مسیرهای گردشگری اقامتگاه های خانوادگی و تفریحی در نظر گرفته شده تا همه اعضای خانواده از تعطیلات لذت ببرند. بیش از همه مسیر باغ وحش و پارک ساحلی برای کودکان دوست داشتنی است. در آفریقای جنوبی بچه ها و بزرگترها می توانند بدون هیچ مانعی بازی و تفریح کنند و بخندند. پیشنهاد می کنم اگر فرزند کوچکی دارید، قبل از رفتن به سافاری با مسئول و راهنمای تور هماهنگ کنید. مراکز بازی ویژه کودکان به همراه مربی کودک برای رفاه خانواده ها در ورودی اماکن تفریحی تدارک دیده شده است.

تفریحات خانوادگی در آفریقای جنوبی

3- تاریخچه آفریقای جنوبی

باستان شناسان در اینجا بقایای فسیل های 3-2 میلیون سال پیش را کشف کرده اند. کیپ تاون قدیمی ترین شهر آفریقای جنوبی قدمتی 300 ساله  دارد . در این کشور نشانه هایی از شیوه زندگی بیابانی مربوط به هزاران سال پیش را می بینید که بدون تغییر باقی مانده است. علاقه مندان به وقایع تاریخی می توانند صحنه هایی جالب از جنگ های  Anglo-Boer را در محل وقوع ببینند که بسیار حیرت انگیز است. میدان جنگ  kwaZulu-Natal مربوط به سال 1875 نشان دهنده درگیری خونین بین سربازان انگلیسی و جنگجویان زولو برای بازدید گردشگران بسیار مهیج است. در Robben Island یک قلعه تاریخی را می بینید که نلسون ماندلا به مدت 18 سال در ان اسیر بود.

تاریخچه آفریقای جنوبی

2- هزینه سفر به آفریقای جنوبی

هزینه های سفر به آفریقای جنوبی متفاوت و با توجه به بودجه تنظیم می شود. در این کشور به راحتی می توانید محل اقامت دنجی را اجاره کنید. هزینه خوراک و صرف غذا در رستوران های لوکس مقرون به صرفه است. حتی می توانید از غذاهای محلی با قیمت های مناسب تر هم لذت ببرید. گردش و تفریحاتی مثل Safari هم با توجه به زمان زیادی که صرف می کنید ارزش صرف هزینه معقول را دارد.

هزینه سفر به آفریقای جنوبی

1-امکانات رفاهی عمومی

برای سفر به آفریقای جنوبی می توانید از بهترین خطوط هوایی استفاده کنید. فرودگاه های بین المللی در شهرهای بزرگ این کشور همیشه پذیرای گردشگران هستند. مسیرهای زمینی و جاده های فرعی دارای استاندارهای لازم بوده و امکان رانندگی در جاده های کشور هم در نظر گرفته شده است. از دیگر امکانات رفاهی می توان از دسترسی عالی به شبکه تلفن همراه در سطح کشور، وجود دستگاه های خود پرداز در همه مناطق و ایستگاه های گاز برای رانندگان نام برد.

گردشگری در آفریقای جنوبی

امتیاز دهید
suth-africa (3)

دیگر مطالب از وبلاگ گردشگران

سفرهای خوب از اینجا آغاز می شود . . .

پس از بررسی توسط کارشناس در کوتاهترین زمان با شما تماس گرفته می شود و تمامی مراحل و مشاوره و رزرو با شما هماهنگ  می شود .