10 دلیل برای اینکه همین حالا به ژاپن سفر کنی!

ژاپن کشوری شگفت انگیز است که جاذبه های گردشگری عجیب و متفاوتی دارد. آمیختگی فرهنگی مدرن با غذاهایی خوشمزه و چشم اندازهای خیره کننده را یکجا در سفر به ژاپن خواهید دید. به 10 دلیل همین حالا باید از ژاپن دیدن کنید.

10- معابد و زیارتگاه های خیره کننده

ژاپن دارای هزاران معبد زیبای باستانی بودایی و زیارتگاه  شینتو است که با معماری عجیبی ساخته شده اند. تنها در کیوتوی ژاپن نزدیک به 2000 معبد و زیارتگاه وجود دارد که تعداد بسیار کمی از این معابد در فهرست میراث جهانی یونسکو ثبت شده اند. این معابد را باید از نردیک ببینید هیچ توصیفی گویای عظمت این معابد نیست، آنها خیره کننده هستند.

معابد و زیارتگاه های خیره کننده

9- تمیزی در ژاپن فراتر از تصور

اگر یک بار در تور ژاپن شرکت کرده باشید آنقدر شیفته ی تمیزی ژاپن می شوید که خارج از تصور است .در ژاپن همه جا به طرز خیره کننده ای تمیز است. در هیچ کجا اثری از زباله یا ته سیگار وجود ندارد. خیابان ها از پاکیزگی می درخشند و بوی خوش می دهند. رانندگان اتوبوس همگی از دستکش های سفید استفاده می کنند تا کوچکترین آلودگی را نشان دهد. همه جا تمیز، سفید و درخشان است. اثری از آلودگی در اماکن عمومی دیده نمی شود. در سفر به ژاپن از دیدن این همه تمیزی شگفت زده می شوید. حتی در توکیو با جمعیت زیادی که دارد نمی توان نشانه ای از آلودگی دید. در فرهنگ ژاپن معابر عمومی همانند خانه ها باید تمیز نگاه داشته شوید. کسی در خیابان زباله نمی ریزد.

8- مناظر طبیعی شگفت انگیز در ژاپن

برای بسیاری از مردم، ژاپن منظره ای است از آسمان خراش های سر به فلک کشیده که با چراغ های رنگارنگ پوشیده شده است. واقعیت اینست که مناظر طبیعی و بکر در ژاپن، بسیار بیشتر از مناظر شهری و تکنولوژی های آن است. تماشای کوه فوجی با مناظر دیدنی و جنگل های با شکوه بامبو هر گردشگری را مسحور می کند. کوه های زیبا با مناظر طبیعی، باغ های میوه، طبیعت همیشه سبز ژاپن موجب شده  تا ژاپن به یکی از مقاصد گردشگری مهم تبدیل شود و گردشگران زیادی از آن دیدن کنند.

مناظر طبیعی شگفت انگیز در ژاپن 

7- عجایب ژاپن

در ژاپن نسخه فانتزی و عجیب هر چیزی را پیدا می کنید. غذاهای ژاپنی عجیب ترین طعم ها را دارند و موسیقی ژاپن یکی از عجیب ترین موسیقی های دنیاست.در ژاپن هنداونه مربعی شکل، موزهای عجیب و لوازم خواب و بالش های عجیبی را پیدا می کنید که تا به حال ندیده اید. در ژاپن برای کارکنان موزیک های ارام بخش پخش می شود. چیزهای عجیب زیادی در ژاپن وجود دارد که باید از نزدیک دید.

6- کارایی حمل و نقل عمومی ژاپن

کیفیت و کارایی حمل و نقل عمومی ژاپن از استاندارهای جهانی بسیار بالاتر است. قطارهای ژاپن همیشه به موقع و حتی چند ثانیه زودتر می رسند. معطلی در ایستگاه قطار در سفر به ژاپن بی معناست.

حمل و نقل عمومی ژاپن

 5- زیبایی شناسی در ژاپن

زیبایی شناسی در فرهنگ ژاپن ریشه عمیقی دارد. از شرکت های تولیدی کوچک و بزرگ گرفته تا نیروهای پلیس، به طرز هنرمندانه ای فریبنده و جذاب هستند. مردم ژاپن جذب زیبایی و هنر می شوند. هنرمندان در ژاپن جایگاه ویژه ای دارند.

4-  سفر به ژاپن و دیدار از شکوفه های گیلاس

 در فصل بهار میلیون ها توریست برای دیدن باغ ها و شکوفه های گیلاس راهی ژاپن می شوند. با هماهنگی و ثبت نام در تور ژاپن می توانید یکی از زیباترین و جالب ترین مناظر طبیعی را در ژاپن ببینید. در بهار شکوفه های گیلاس در همه ژاپن به وفور دیده می شوند.

 شکوفه های گیلاس

 3- غذاهای عجیب و خوشمزه ژاپنی

عجیب ترین غذاها را در سفر به ژاپن می توانید میل کنید. غذاهایی خوشمزه که از موادی عجیب و غیر معمول تهیه می شوند با کیفیتی عالی در توکیو عرضه می شوند. مغازه های نودل در توکیو بیش از هر جای دنیا وجود دارند. بهترین سوشی، سوپ های ژاپنی، سوشیمی، دونبوری، نوشیدنی های با رشته فرنگی، گوشت گاو کبابی ژاپنی و غذاهای عجیب را در ژاپن از دست ندهید. دفتر مرکزی رستورن های زنجیره ای میشلین در زاپن قرار دارد.

 2- ایمنی در سفر به ژاپن

گردشگری در ژاپن بسیار ایمن است. ژاپن امن ترین کشور آسیایی است و امنیت کامل در آن برقرار است. درصد وقوع جرم و جنایت و اعمال مجرمانه در این کشور بسیار اندک است.  با خیال راحت به ژاپن سفر کنید و نگران از دست دادن کیف پول خود نباشید.گردشگران می توانند پول نقد با خود حمل کنند و خریدهای خود را به صورت نقد پرداخت کنند.

گردشگری در ژاپن

1-مردم خونگرم ژاپن

مردم ژاپن بسیار مهمان نواز هستند و در روابط ادب و احترام را رعایت می کنند. جالب است بدانید که هر فردی تنها با یکبار شنیدن نام شما، آن را برای همیشه در یاد نگه می دارد. رسم جالب ژاپنی ها استفاده از نام شخص در حین گفتگوست. بیشترین مشکل در این کشور برقراری ارتباط و درک زبان است ولی این مردم مهربان نمی گذارند احساس تنهایی بکنید. ژاپنی ها همیشه حرف می زنند و شما را در گفتگوهایشان شرکت می دهند.

امتیاز دهید
سفر به ژاپن

دیگر مطالب از وبلاگ گردشگران

سفرهای خوب از اینجا آغاز می شود . . .

پس از بررسی توسط کارشناس در کوتاهترین زمان با شما تماس گرفته می شود و تمامی مراحل و مشاوره و رزرو با شما هماهنگ  می شود .