8 دلیل برای اینکه حداقل یک بار در عمر خود دبی را ببینی!

بدون تردید دبی یکی از جذاب ترین شهرها برای گردشگران است. برای کسانی که به دنبال ماجراجویی های عجیب و غریب هستند هیچ کجا به اندازه دبی رویایی نیست. دبی دارای جاذبه های تاریخی، معماری های بی نظیر، شب های روشن و جاذبه های غیر قابل تصوری است که گردشگران سراسر جهان را به خود جذب می کند. جاذبه های گردشگری دبی را باید از نزدیک دید.

8- صحرا از جاذبه های گردشگری دبی

در سرتاسر دبی می توان آسمان خراش های مدرن ، اتومبیل های لوکس و مراکز خرید بی نظیر را ببینید ولی صحرای دبی یک چیز دیگری است. هر تصوری که تاکنون از صحرا داشته اید را کنار گذاشته و همراه با مسافران تور دبی به صحرا بروید. صحرایی سراسر شن زار و خشک منتهی می شود به مکانی که تکه ای از بهشت است. یک اردوگاه در وسط صحرا با تپه های شنی محاصره شده که پذیرای گردشگران است. انواع کباب های لذیذ و نوشیدنی ها به همراه اجرای موزیک زنده و حرکات موزون عربی، تنها بخشی از تور سافاری دبی است. آفرود سواری در دل صحرا را از دست ندهید.

صحرا جاذبه گردشگری دبی

7- تنوع فرهنگی

لندن و نیویورک برای تنوع فرهنگی شناخته شده اند ولی در دبی تنوع فرهنگی به مفهوم واقعی را درک می کنید. نزدیک به 85% جمعیت دبی را افراد غیر بومی و مهاجرین تشکیل می دهند. تنوع فرهنگی یکی از جاذبه های گردشگری دبی است که در کمتر جایی می توان نظیرش را دید. با سفر به دبی می توان اقوامی از ملیت های مختلف دنیا را در یک شهر دید.

6- معماری منحصر به فرد

از جاذبه های گردشگری دبی ، معماری بی نظیری است که تنها چهار دهه قدمت دارد. بهترین طراحان از سراسر جهان برای ساخت آسمان خراش های با شکوه و استثنایی دعوت شده اند. شگفت انگیزترین معماری های دنیا را در دبی می بینید. رانندگی در جاده شیخ زاید یکی از جاده های اصلی دبی، حیرت انگیز است.  در خط افق دبی می توانید ساختمان هایی که در اشکال، اندازه ها و سبک های معماری بدیع هستند را ببینید. سبک معماری در سراسر سازه های دبی دیده می شود. خطوط مترو و ایستگاه های مترو دبی نیز از این قضیه مستثنی نیستند.

جاذبه های گردشگری دبی

5- پالم جمیرا

پالم جمیرا جزیره ای مصنوعی است که در آب های دبی ساخته شده است. این جزیره با الهام از درخت نخل در دل اقیانوس خودنمایی می کند. تور هلیکوپتر پالم جمیرا، گردشگران را به تماشای جزیره از بالا دعوت می کند. نمایشی با شکوه از هتل ها و رستوران های لوکس در پهنه اقیانوس آبی را خواهید دید.

پالم جمیره دبی

4- برج خلیفه

بلندترین ساختمان جهان با ارتفاعی بیش از 800 متر در دبی قرار دارد. برج خلیفه با 163 طبقه از همه نقاط دبی دیه می شود. تماشای غروب خورشید از بالای برج و دیدن کل ساحل دبی از سویی و صحرای دبی از سویی دیگر را تا آخر عمر فراموش نخواهید کرد.

معماری بی نظیر دبی

3- تفریحات شبانه دبی

کلوب های شبانه و باشگاه های دبی بسیار معروف هستند. دبی شب و روز نمی شناسد، شب های دبی همانند روزهای آن روشن و فعال است. تفریحات شبانه دبی گردشگران را از اروپا و امریکا به خود جلب می کند.

2- باغ معجزه در قلب صحرا

یکی از جاذبه های گردشگری دبی باغی است افسانه ای که گردشگران را مسحور می کند. باغ معجزه با گونه های گیاهی و گل های رنگارنگ بخشی از دبی است. قلعه هایی سحر آمیز  از گل طبیعی، اشیایی به شکل قطار های طویل، هواپیما، کالسکه، برج خلیفه، همگی از گلهایی کمیاب به شکلی مینیاتوری در باغ معجزه ساخته شده اند.

باغ معجزه دبی

1-بازار طلای دبی

بزرگترین بازار سنتی طلا را در دبی می توان دید. عرضه این حجم از طلا و جواهرات برای فروش در هیچ کجای دنیا نظیر ندارد. تجارت طلای دبی بر روی قیمت جهانی طلا نیز اثر گذار است. جالب است بدانید که این بازار و مغازه های طلافروشی دارای هیچ محافظی نیستند. دبی شهری امن است و سرقت طلا تاکنون دیده نشده است.

بازار سنتی طلای دبیجاذبه گردشگری دبی
امتیاز دهید
dukes-dubai-pool-xlarge

دیگر مطالب از وبلاگ گردشگران

سفرهای خوب از اینجا آغاز می شود . . .

پس از بررسی توسط کارشناس در کوتاهترین زمان با شما تماس گرفته می شود و تمامی مراحل و مشاوره و رزرو با شما هماهنگ  می شود .