10 دلیل برای سفر به استرالیا

استرالیا به دلیل فاصله نسبتا زیادی که با قاره اروپا و آمریکا دارد، کمتر مورد توجه گردشگران اروپایی و آمریکایی قرار گرفته است. پرواز طولانی و هزینه های گران سفر موجب شده تا بسیاری از افرادی که می خواهند سفرهای کم هزینه تری داشته باشند از سفر به استرالیا خودداری کنند. اما استرالیا جاذبه های گردشگری فراوانی دارد که در هیچ کجای دنیا پیدا نمی کنید. اگر می خواهید تعطیلاتی متفاوت را تجربه کنید تور استرالیا را از دست ندهید.

10- بزرگترین صخره های دریایی جهان

گردشگری در استرالیا

حصارهای دریایی موسوم به “ریف” بهترین مکان برای علاقه مندان به غواصی و جانوران درایی هستند. استرالیا معروف ترین ریف های دنیا را در خود جای داده است. در این حصارهای دریایی طبیعی می توانید انواع ماهی های بزرگ و کوچک شگفت انگیز را ببینید. لاک پشت های عظیم دریایی، کوسه ها، مرجان های زنده، ماهی های زیبا، تنها بخشی از دنیای زیر اب در استرالیا هستند که برای غواصی گردشگران در نظر گرفته شده است.

9- سیدنی استرالیا

سفر به سیدنی استرالیا

سیدنی استرالیا با خانه اپرا و بندرگاه  سیدنی بیشتر شناخته شده است. اما باید بدانید که سیدنی یک پل رویایی، پارک های بزرگ، غذاهای خوشمزه و مراکز دیدنی شگفت انگیز بسیاری دارد. در سیدنی و ساحل مانلی امکان استراحت و لذت بردن از نور خورشید به همراه تفریحات ساحلی دیگر وجود دارد. باغ چینی مکانی آرامش بخش و زیباست. در سیدنی می توانید تفریحات شبانه و آشنایی با فرهنگ بومی را تجربه کنید.

8- uluru

گردشگری در استرالیا

تصورش را هم نمی کنید که یک سنگ غول پیکر که 8 کیلومتر زمین را اشغال کرده، تا این حد مهیج و سرگرم کننده باشد. باد و فرسایش موجب شده تا این سنگ عظیم از دور شبیه به تپه ماسه ای دیده شود. این صخره بزرگ دارای آهن زیادی است و در غروب خورشید با ایجاد سایه های رنگارنگ قرمز و نارنجی زیبایی اغوا کننده ای پیدا می کند. این سنگ شگفت انگیز گردشگران تور استرالیا را به خود جلب می کند.

7-باربیکیوی استرالیایی

خوراک های معروف استرالیا

در سفر به استرالیا یکی از خوشمزه ترین کباب های دنیا را می توانید نوش جان کنید. این کباب ها بر روی اجاق های مخصوصی طبخ می شوند که به باربیکیوی استرالیایی معروف هستند. بومی ها راز خوشمزگی کباب های استرالیا را در شیوه طبخ و باربیکیوی استرالیایی می دانند.

6- نوشیدنی های استرالیا

 

در سفر به استرالیا از نوشیدنی های معروف استرالیایی هم حتما نوش جان کنید. میوه های مخصوص استرالیا پایه اصلی تهیه این نوشیدنی ها هستند. در فروشگاه های مختلف می توانید نوشیدنی هایی با طعم دلخواه خود تهیه کنید. امکان بازدید از کارخانه های تولید نوشیدنی نیز وجود دارد.

5- استرالیای غربی

دیدنی های استرالیا

بخش استرالیای غربی یکی از نقاط مورد علاقه گردشگران در سفر به استرالیا می باشد. سواحل شنی آرام و بکر که هنوز به همان صورت طبیعی باقی مانده اند را تنها در استرالیا پیدا می کنید. این منطقه از دیگر مناطق شهر خلوت تر است .کسانی که از هیاهوی شهر می گریزند به این منطقه زیبا پناه می آورند.

4- راهنمای سفر به استرالیا – پرت

سفر به کشور استرالیا

Perth در واقع مرکز استرالیای غربی است که توسط بریتانیایی ها تاسیس شده و زمانی معادن طلای بسیاری را در خود جای داده بود.  پرت یک شهر پر جنب و جوش و زیباست که بزرگترین پارک های استرالیا را در خود جای داده است. بعد از شهرهای معروف سیدنی و ملبورن، پرت معروف ترین منطقه در استرالیا محسوب می شود که گردشگران زیادی را به خود جلب می کند. در سفر به استرالیا از غذاهای محلی و نوشیدنی های استرالیای غربی و پرت غافل نشوید.

3-موج سواری

استرالیا بهشت موج سواران

شاید بتوان استرالیا را بهشت موج سواران نامید. در هر قسمت از ساحل می توانید یک مکان خوب برای موج سواری پیدا کنید. سراسر ساحل شرقی برای موج سواری عالی است و کلوب های موج سواری فعالی دارد. مربیان موج سواری برای افراد مبتدی هم در ساحل وجود دارند. کوینزلند ، Bondi Beach و Noosa همیشه امواج خوبی دارند و اغلب حرفه ای ها در کنار افراد مبتدی  لذت موج سواری را تجربه کنند.

2-سواحل زیبا

سواحل شرقی استرالیا

استرالیا با بیش از 50،000 کیلومتر خط ساحلی، یکی از زیباترین و طولانی ترین سواحل دنیا را دارد. در سفر به استرالیا ، این نکته را فراموش نکنید که ساحل شرقی بسیار شلوغ تر از خط ساحلی غربی استرالیاست. اگر اماکن خلوت و دنج را می پسندید بهتر است ساحل غربی را انتخاب کنید. هر چند همه سواحل استرالیا زیبا و چشم نواز هستندولی شاید بتوان گفت  Coral Bay، Cable Beach، Noosa، Manly  زیباترین مناطق ساحلی در استرالیا را دارا هستند.

1-جنگل های مهیب

جنگل های انبوه استرالیایی

جنگل های گرمسیری انبوه و متراکم هستند. در سفر به استرالیا حتما با یک راهنمای محلی از جنگل های طبیعی و پر رمز و راز آن دیدن کنید. در استرالیا می توان یکی از قدیمی ترین جنگل های بارانی استوایی جهان را از نزدیک دید. با پیاده روی در این جنگل های سر سبز می توانید حیوانات بومی و پرندگان زیبای استرالیایی را در محل زندگی و طبیعت مشاهده کنید. بهتر است مراقب تمساح های غول پیکر هم باشید که برای خنک شدن در برکه های جنگلی شناور هستند.

امتیاز دهید
راهنمای سفر به استرالیا

دیگر مطالب از وبلاگ گردشگران

سفرهای خوب از اینجا آغاز می شود . . .

پس از بررسی توسط کارشناس در کوتاهترین زمان با شما تماس گرفته می شود و تمامی مراحل و مشاوره و رزرو با شما هماهنگ  می شود .