تور سوئیس 

5/5

از شیراز و تهران

تور سوئیس 1403

سوئیس نگین اروپا

سرزمین امن با مردمی خونگرم و صمیمی، کشوری با حدود 260 دریاچه‌ درخشان و پرآب، کوهستان‌های معروف آلپ پوشیده از یخچال‌های طبیعی و آبشار، قله‌های زیبای پوشیده از برف، شهرهای کوچک قرون وسطائی، دهکده‌های کوچک و جذاب، تپه‌های تماشایی، دشت‌های سرسبز و مخملی، تولید کننده انواع پنیرهای منحصربفرد و شکلات‌های خوشمزه، برای گردشگران سراسر جهان مقصدی بسیار جذاب و خوشایند است که تمام لحظات اقامت را به تجربه‌ای شیرین و جذاب تبدیل می نماید

این کشور در اروپای غربی واقع شده که از شمال با آلمان، از شرق با اتریش و لیختنشتاین، از جنوب با ایتالیا و از غرب با فرانسه همسایه است.

سوئیس یکی از رویایی‌ترین، زیباترین و سرسبزترین مقاصد در بین کشورهای اروپایی به شمار می‌رود. به هر کجا در این کشور سفر کنید از زیبایی‌های آن شگفت‌زده خواهید شد. این کشور علاوه بر طبیعت بی‌نظیر و چشمگیر، دارای جاذبه‌های دیگری مانند آثار تاریخی با معماری دیدنی، هتل‌های لوکس، تفریحات متنوع و جالب و غذاهای لذیذ است. زندگی شبانه نیز در این کشور به صورت جذابی جریان دارد و شما می‌توانید تفریحات بسیار به یاد ماندنی را در شب‌ها تجربه کنید.

 

ویزای شینگن از طریق کشور سوئیس

اقدامات گردشگران شهرراز برای شما جهت دریافت ویزای شینگن سوئیس

در وحله ی اول خوشحالیم از اینکه ما را به عنوان آژانس مورد اعتماد خود  جهت دریافت ویزای شینگن انتخاب نمودید. مرحله به مرحله این فرایند دریافت ویزا را خدمتتان توضیح میدهیم که بتونیم بدون نگرانی و درصد بالایی از احتمال، ویزا رو دریافت نمایید.

اولین سوال ما از مسافر این هست که:

  1. در دو سال اخیر به چه کشور هایی سفر کرده اید؟
  2. قبلا ویزای شینگن داشته اید یا خیر؟
  3. مدارک شغلی، مالی و اسناد ملکی شما چقدر معتبر و کامل و قوی است؟

در صورتی می توانیم برای مسافر به صورت FIT  ( انفرادی) و در هر زمانی که مورد درخواست مسافر است به دریافت ویزای شینگن اقدام نماییم که:

  1. مسافر در دو سال اخیر سفر به کشورهایی همچون روسیه، ژاپن، اندونزی، مالزی، سنگاپور و … داشته باشد.
  2. مسافر در دوسال اخیر ویزای شینگن از یکی از کشورهای عضو اتحاده اروپا دریافت کرده باشد.
  3. مسافر از نظر شغلی دارای مدارک شغلی قوی و معتبر باشد، مانده حساب و گردش حساب بالا داشته باشد و اسناد ملکی قوی داشته باشد.

در غیر این صورت می توان در قالب گروه هایی که از قبل مشخص شده اند و تاریخ ورود و خروج و برنامه سفر مشخصی دارند اقدام کرد و احتمال رد شدن مسافر در صورتی که بخواهد به صورت انفرادی اقدام کند افزایش می یابد. ( داشتن مدارک شغلی و مالی متناسب با درخواست سفارت همچنان به قوت خود باقی است.)

در صورتی که مسافر در 2، 3 سال اخیر سفری به خارج از کشور نداشته باشد ترجیحا قبل از اقدام به ویزای شینگن پیشنهاد می شود مسافر سفری داشته باشد که احتمال ویزا شدن وی افزایش یابد.

در مرحله اول یک سری مدارک را جهت ارائه به سفارت نیاز داریم که از  حداقل یک ماه قبل از سفر ( بسته به زمان سفر) فراهم و به آژانس گردشگران تحویل دهد.

عمده ی این مدارکی که ما از شما مسافر محترم تحویل می گیریم  عبارت اند از:

  • عکس 3.5 در 4.5 با پس زمینه سفید ( عکس باید جدید باشد و با عکس پاسپورت یکی نباشد )
  • مدارک شغلی ( جهت دریافت اطلاعات دقیق در خصوص این مدارک اینجا را کلیک کنید.)
  • شناسنامه
  • سند ملکی ( اگر شما و همسرتون سند دارید ، بهتره ترجمه کنید و همراه داشته باشید . در ضمن سند ماشین رو قبول نمی کنند)، ارائه سند ملکی جهت دریافت ویزای سوئیس اجباری نیست، در صورت موجود بودن ارائه گردد.
  • گواهی گردش مالی 6 ماهه آخر حساب بانکی ، که خود بانک به صورت لاتین چاپ میکند. در صورتی که گردش حساب بالایی دارید پرینت 3 ماهه مورد قبول می باشد
  • گواهی تمکن مالی ، که بانک به صورت لاتین چاپ میکند و مانده حساب به صورت یورویی اعلام می گردد
  • پاسپورت قدیمی (کپی صفحه ی اول و تمامی صفحاتی که ویزای شینگن یا مهر ورود و خروج از ایران در آنها چاپ شده است)
  • سایر مدارک از جمله بیمه مسافرتی شینگن، رزرو هتل و پروازها نسبت به برنامه سفر مسافر از طریق شرکت گردشگران شهرراز انجام می گیرد.
  • فرم سفارت مسافران توسط آژانس گردشگران شهرراز تکمیل و ارسال می گردد.
  • تر جمه رسمی تمامی مدارک ( به جز مدارک مالی که به صورت انگلیسی از سوی بانک صادر می گردد) باید به زبان انگلیسی همراه با مهر دارالترجمه، که حداکثر در 3 ماه اخیر ترجمه شده باشد. آژانس گردشگران زحمت ترجمه مدارک را از دوش شما برداشته و با ارائه اصل مدارک خود به این شرکت تمامی هماهنگی جهت ترجمه مدارک از طریق دارالترجمه معتمد سفارت انجام داده و ترجمه ها را مستقیما به سفارت ارسال می نماید. ( هزینه ترجمه ها بر عهده مسافر می باشد)

در صورتی که متقاضی تورهای انفرادی هستید و با گروه هایی که از قبل تاریخ و برنامه ی سفر مشخص دارند همسفر نیستید بهتر است قبل از مراجعه به سفارت برنامه دقیقی از کشورهایی که قصد بازدید از آنها را دارید و مدت زمانی که برای هر یک از این کشورها در نظر گرفته اید را به این شرکت اعلام نمایید.

گفتنی است، از آنجا که ویزا ها به صورت توریستی و در قالب تور درخواست میشود، ورود مسافر باید الزاما به کشور صادر کننده ویزا ( کشور سوئیس) باشد، حداقل 4 شب در آن کشور اقامت داشته باشید و ودر صورتی که قصد سفر به سایر کشورهای عضو شینگن را دارید مدت زمان اقامت در آن کشورها نمی تواند از تعداد شب اقامت در سوییس بیشتر باشد و حداکثر 4 شب اجازه اقامت در آن کشور ها را دارید، اگر قصد دارید در کشور دوم مثلا 6 شب اقامت داشته باید مدت زمان اقامت شما در سوئیس حداقل6 شب باشد.

مدارک جهت تایید نهایی سفارت و مشخص شدن وقت ارسال می گردد. لازم به ذکر است کلیه وقت های آژانس گردشگران شهرراز به صورت VIP و روزانه بوده و برای مسافر این امکان وجود دارد که به محض تکمیل مدارک در اسرع وقت جهت انگشت نگاری به  VFS  مراجعه نماید.

عملا مسافر این آژانس پس از تحویل مدارک به آژانس تا زمان انگشت نگاری و پس از آن تا لحظه سفر هیچ گونه درگیری و دغدغه ای نخواهد داشت و تمامی ای این پروسه از طریق تیم گردشگران انجام می پذیرد.

وی اف اس VFS

مسافر در تاریخ و ساعت تعیین شده به VFS واقع در هروی سنتر جهت انگشت نگاری مراجعه می نماید.  با توجه به این که وقت های سفارت این شرکت به صورت VIP  است هزینه انگست نگاری و VFS قبل از ورود مسافر از طرف آژانس تسویه می گردد و مسافر این مبلغ را به آژانس پرداخت می نماید.

  • حضور کودک زیر 12 سال در سفارت الزامی نیست.
  • در صورتی که مسافر در سه سال اخیر اقدام به دریافت ویزا شینگن کرده باشد ( از هر کشوری که عضو اتحادیه اروپا باشد) احتیاجی به حضور مجدد در VFS نیست و فقط باید فرمی را که از آژانس گردشگران شهرراز تحویل میگیرد امضا کند و محضری نماید و در هنگام تحویل سایر مدارک به سفارت ارائه گردد.

مدارک و هزینه سفارت قبل از  ورود مسافر به VFS، ارسال می گردد و در روز مصاحبه مسافر فقط با کارت شناسایی به VFS مراجعه و انگشت نگاری را انجام می دهد.

مدت زمانی که مسافر جهت انگشت نگاری در VFS نیاز دارد بین 10 دقیقه تا یک ساعت است و بعد از انجام فرایند انگشت نگاری VFS  را ترک می نماید. نمایندگان  ما بعد از اعلام VFS مبنی بر دریافت پاسپورت، مراجعه و پاسپورت ها را دریافت و ارسال می نمایند و مسافر در زمان تحویل مدارک پاسپورت ها را از شرکت تحویل می گیرد.

مدت زمانی که پاسپورت ها جهت بررسی مدارک و اعلام نتیجه ویزا در VFS  باقی می مانند بین 2 الی 3 هفته می باشد.

بهترین زمان سفر به سوئیس

مناسب‌ترین زمان برای سفر به این کشور بستگی به علایق گردشگران دارد. اما در حالت کلی بهترین زمان سفر به سوئیس فصل بهار (ماه‌های آوریل تا ژوئن) و اواخر تابستان و اوایل پاییز (ماه‌های سپتامبر تا اکتبر) است. ماه‌های جولای (تیر) و آگوست(مرداد)، گرم‌ترین دما را دارند که دما بین ۱۸ تا ۲۸ درجه سانتیگراد و بدون رطوبت است. این بازه زمانی برای سفر به شهرهای مختلف سوئیس مناسب است.

زمستان یا فصل اسکی سوئیس از ماه دسامبر (آذر) تا مارچ (اسفند) می­باشد. چنانچه علاقه مند اسکی‌ حرفه‌ای و یا عاشق این ورزش هستید، بهترین مناطق و پیست­های اسکی در دنیا در این کشور وجود دارد. به طور تقریبی دمای هوا در این ماه­ها  بین ۲- تا ۷- درجه سانتیگراد است. در فصل زمستان سوئیس شاهد بارش فراوان برف است. زمستان سوئیس برای کسانی که عاشق تفریحات برفی هستند، بهترین فصل سفر می­باشد. نوشیدن قهوه در فضای برفی نشاطی وصف ناپذیر دارد که نبایستی از آن غافل شد.

  فصل بهار (آوریل تا ژوئن) فصلی برای کوهپیمایی و رفتن به کوهستان‌های سوئیس است؛ چراکه مسیرهای کوهپیمایی باز می‌شوند و آماده ماجراجویی‌های جذاب برای گردشگران است. در فصل بهار گشت‌وگذار در شهرهای مختلف و پیاده‌روی‌ در کنار سواحل دریاچه ها و رودخانه ها بسیار دلپذیر است، چرا که در کنار دیدن مناظر شگفت انگیز و بکر، از آب‌وهوای منحصربفرد این کشور نهایت لذت را ایجاد می­کند.

      

فصل تابستان (جولای تا سپتامبر) ماه فستیوال‌های سوئیس نام دارد. یکی از معروف‌ترین فستیوال‌های موسیقی با نام پالئو در تیرماه آغاز می‌شوند. اولین روز آگوست، روز ملی سوئیس است که مردم سوئیس این روز را جشن می‌گیرند و آتش‌بازی می‌کنند. قطعاً از نزدیک دیدن جشن و پای‌کوبی مردم مهربان و خون‌گرم سوئیس جذابیت‌های خاص خودش را دارد. در این ماه استراحتگاه‌های کوهستانی باز می‌شوند و برای یک تجربۀ به‌یاماندنی در دل طبیعت و کوهستان بسیار مناسب هستند.

 

در فصل پاییز (اکتبر تا دسامبر) سوئیس دیدنی‌تر از هر کشور دیگری می باشد، چراکه قدم زدن زیر  باران با هوای کمی سرد یکی از هیجان‌انگیزترین پاییزهای زندگی شما را می‌سازد. بازارهای کریسمس نیز در اواسط پاییز حسابی شلوغ می‌شوند و تجربۀ دل‌انگیزی را برای شما به ارمغان می‌آورند. 

 

اگر قصد خرید تور سوئیس را دارید، آژانس مسافرتی و هواپیمایی گردشگران، کارگزار تور سوئیس با سال‌ها تجربه در زمینۀ تورهای خارجی بویژه تورهای اروپایی، آماده ساختن ایامی رویایی و به یادماندنی برای شماست. با خرید تور سوئیس از آژانس مسافرتی و هواپیمایی گردشگران، هم به نگین اروپا سفر می‌کنید و هم هزینه تور سوئیس را با بهترین قیمت موجود در بازار می‌پردازید. اگر قصد خرید تور مسافرتی سوئیس را دارید، با اولین تماس ،کارشناسان ما ضمن انجام کلیه هماهنگی­ها و رزرو بلیط و هتل، از ابتدا تا انتهای سفر بصورت 24 ساعته همراه و پشتیبان شما خواهند بود. . شما هم چنین می­توانید هزینه تور، هتل و بلیط پروازهای گوناگون را در سایت Gardeshgaran1.com  www مشاهده نمایید.

سوالات متداول سوئیس

شاید در برخورد اول کشوری گران به نظر بیاید اما به دلیل داشتن استانداردهای بالا و فرهنگ خدمات استثنایی در دنیا شهرت دارد و رابطه بین کیفیت و قیمت در این کشور شگفت آور است.

مالیات بر ارزش افزوده از قبل در هزینه های فروش اجناس محاسبه شده است، گردشگران غیر سوئیسی این حق را دارند که مالیات بر ارزش افزوده را در فرودگاه و در زمان خروج از شینگن را باز پس بگیرند.

بیشتر جاده ها در سوئیس رایگان هستند. برای عبور و مرور در اتوبان های سوئیس یک علامت برچسب بر ماشین خود بچسبانید. در صورتی که خودرو خود را از سوئیس کرایه کرده اید از قبل دارای برچسب است  ولی در صورتی که از کشوری غیر از سوئیس کرایه کرده ایذ می تولنید از یک دفتر پستی اقدام به خرید برچسب نمایید.

مغازه ها در پایانه ها و فرودگاه ها هفت روز هفته فعالیت می کنند. در موارد دیگر دوشنبه ها الی جمعه ها از ساعت 08:30 الی 18:30 و روزهای شنبه تا ساعت 16 باز هستند. یک شنبه ها تعطیل می باشند.

پنجشنبه ها تا ساعت 21 فروشگاه باز هستند و می توانید خرید کنید.

8 صبح تا 8 شب حضوری و آنلاین میزبان شما هستیم

مشاوره برنامه سفر و رزرو تور و درخواست ویزای شینگن سوئیس

مشاوره تخصصی و خدمات حرفه ای گردشگران در مسیرهای اروپایی و سوئیس توسط کارشناسان حرفه ای و اختصاصی اروپا –

5/5 - (1 امتیاز)

پس از بررسی توسط کارشناس در کوتاهترین زمان با شما تماس گرفته می شود و تمامی مراحل و مشاوره و رزرو با شما هماهنگ  می شود .

سفرهای خوب از اینجا آغاز می شود . . .